  • 1. Data: 2002-11-19 13:00:52
    Temat: jak windykowac koszty sadowe
    Od: "Dzejk" <r...@a...net>

    wygralem sprawe w sadzie. sad zasadzil na moja rzecz koszty procesowe. 2-a
    strona nie zaplacila jeszcze, a juz 3 miesiace ...
    co robic? jakis wezwania do zaplaty? czy pismo do komornika? moze wniosek o
    upadlosc, bo tofirma?
    pozdro

  • 2. Data: 2002-11-20 11:52:12
    Temat: Re: jak windykowac koszty sadowe
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dzejk" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > strona nie zaplacila jeszcze, a juz 3 miesiace ...
    > co robic? jakis wezwania do zaplaty? czy pismo do komornika? moze wniosek

    wniosek do komornika o egzekucje zasadzonych kosztow postepowania,

    Paweł,

  • 3. Data: 2002-11-24 00:08:31
    Od: "Dzejk" <r...@a...net>

    czy gdzies w sieci znajde wzor?

  • 4. Data: 2002-11-24 00:49:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Dzejk" <r...@a...net> naskrobał/a w

    > czy gdzies w sieci znajde wzor?

    Miasto, data.

    Komornik Sądowy
    przy Sądzie Rejonowym/Okręgowym/Najwyższym :)
    w ..................

    Wierzyciel: imię, nazwisko
    nazwa
    adres

    Dłużnik: imię, nazwisko
    nazwa
    adres
    dobrze jest podać NIP i PESEL i wogóle jak najwięcej numerków

    Wniosek o wszczęcie egzekucji

    Przedkładając tytuł wykonawczy <nazwa> z dnia ......, sygnatura akt......
    przez Sąd taki to a siaki, wnoszę o:

    1. Wszczęcie i przeprowadzenie egzekucji przeciwko dłużnikowi ........,
    celem wyegzekwowania należności w wysokości:

    koszty procesu ............ XXXX zł

    Koszty klauzuli ........... ZZZZ zł

    Koszty adwokackie w procesie ............ WWWWWWWW zł

    Koszty adwokackie w egzekucji ............... VVVVV zł

    Koszty takie

    koszty siakie

    i koszty owakie

    2. przeprowadzenie egzekucji z rachunku bankowego (bank, numer konta),
    praw, wierzytelności, ruchomości w miejscu zamieszkania/siedziby dłużnika
    i co ci jeszcze przyjdzie do głowy.

    3. przekazanie wyegzekwowanych kwot na konto (bank, numer konta).

    Załącznik:

    1. Tytuł wykonawczy

    Podpis

    Taki wniosek, razem z wyrokiem zanosisz, albo wysyłasz listem poleconym
    do komornika tam gdzie ma siedzibę dłużnik. Płacisz od razu, albo czekasz
    na wezwanie do zapłaty 114, albo 190 zł.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzien bez wspomnienia o Babylon 5, to dzien stracony.

  • 5. Data: 2002-11-24 00:56:37
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    PS. Oczywiście niepotrzebne skreślić :)
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Lepiej jest nie odzywac sie i wydawac sie glupim, niz sie odezwac i rozwiac wszelkie
    watpliwosci.

  • 6. Data: 2002-11-24 12:29:39
    Od: z...@p...onet.pl

    jedna uwaga zanim oddasz sprawę do komornka musisz mieć klauzulę wykonalności
    na wyroku sądu
    bez tego nie ma egzekucji

    pozdrowienia
    Monika