  • 1. Data: 2004-03-31 08:55:01
    Temat: jak to jest ?
    Od: "Stokrotka" <j...@w...pl>

    moja ciocia przepisała mi mieszkanie spółdzielcze, ale na chwilę obecna ona
    jest jeszcze właścicielem, ja nie figuruję nigdzie jako współwłaściciel ani
    jako przyszły właściciel mieszkania. Ciocia ma 93 lata. Czy musimy spisać
    akt notarialny w którym ciocia mi "przekaże" mieszkanie czy w jakiś inny
    sposób nalezy uregulować tę sprawę.
    Za rady serdecznie dziękuję

  • 2. Data: 2004-03-31 11:13:56
    Temat: Odp: jak to jest ?
    Od: "Stokrotka" <j...@w...pl>

    Użytkownik Beata <b...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c4errm$krs$...@i...gazeta.pl...

    > Zabrzmi okrutnie, ale może je np. przekazać testamentem albo aktem
    > notarialnym w drodze darowizny.
    > B.
    >
    > wujek i ciocia w sporządzonych przez siebie testamentach mieszkanie
    przepisali na mnie

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-03-31 16:23:42
    Temat: Re: jak to jest ?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Stokrotka wrote:

    > moja ciocia przepisała mi mieszkanie spółdzielcze

    czyli?

> [...]
    > akt notarialny w którym ciocia mi "przekaże" mieszkanie czy w jakiś inny

    jeśli nie było aktu notarialnego to w jaki sposób "przepisała"?

    KG

  • 4. Data: 2004-03-31 16:32:54
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

  • 5. Data: 2004-04-01 08:54:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Stokrotka wrote:

    > Użytkownik Beata <b...@g...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:c4errm$krs$...@i...gazeta.pl...

    > przepisali na mnie

    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nie moga..
    moga zapisac w spadku kazdy SWOJA czesc.
    Ale jesli maja dzieci lub wnuki, beda one mialy prawo
    do zachowku.

    Boguslaw