  • 1. Data: 2004-08-04 19:23:31
    Temat: jak sie pozbyc tesciowej ?
    Od: "Leszcz" <m...@o...pl>

    Heh moze zbyt doslownie ale o to chodzi jak w najprostszy sposob pozbyc sie
    tesciowej ktora buntuje zone wtraca sie w sprawy rodzinne i firmy
    prowadzonej przez nas i chce wyrzucic mnie z mieszkania tudziez doprowadzic
    do rozwodu dodam ze mieszkanie zona dostala jako darowizne i tesciowa nie
    mieszka z nami, mamy dziecko 3 letnie. Dodam tylko ze ostatnio wyrzucilem ja
    z mieszkania po klotni.

  • 2. Data: 2004-08-04 19:31:00
    Temat: Re: jak sie pozbyc tesciowej ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Leszcz napisał:
> [...]
    > mieszka z nami, mamy dziecko 3 letnie. Dodam tylko ze ostatnio wyrzucilem ja

    Dodaj arszeniku do papu ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-08-04 19:36:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > mieszka z nami, mamy dziecko 3 letnie. Dodam tylko ze ostatnio wyrzucilem

    Rozstrzelać.

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-08-04 19:39:44
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > prowadzonej przez nas i chce wyrzucic mnie z mieszkania tudziez doprowadzic
    > do rozwodu dodam ze mieszkanie zona dostala jako darowizne i tesciowa nie

    Nie jest przeciez wlascicielka mieszkania ? Po prostu jej nie
    wpuszczaj ...

  • 5. Data: 2004-08-04 20:39:02
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    podaruj jej z jakiejś okazji mądrą książkę o tym,że nie należy się wtrącać
    :)
    może sama zrozumie i przemoc nie będzie konieczna

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-08-04 20:46:40
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Szczerze bez emocji i otwarcie porozmawiaj z zona, a jak juz bedziesz mial
    swoja druga polowke za soba to przejdz do ofensywy na tesciowa.
    Proponuje szczera rozmowe i twarde obstawianie przy swoim jesli to nie
    poskutkuje to mozesz olac ja przeciez nie mieszka z wami. Jesli bedzie cie
    nachodzic i robic lub mowic dziwne rzeczy to znajdzie sie paragrafik...
    W zadnym wypadku nie uzywaj grozb wskazana jest tez postawa stoika

    Powodzenia !

    Ja moja tesciowa olalem po tym jak powiedziala ze zmarnowalem jej corce 2
    lata zycia

  • 7. Data: 2004-08-04 21:04:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > nachodzic i robic lub mowic dziwne rzeczy to znajdzie sie paragrafik...
    > W zadnym wypadku nie uzywaj grozb wskazana jest tez postawa stoika

    Oglądałeś "Kevin sam w domu"? Taaak - grzałka zawieszona na klamce, schody
    utaplane olejem i latajace puszki z farbą to jest to co teściowe lubią
    najbardziej :-)

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-08-04 23:20:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszcz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zanim zrobisz to, co opisałem niżej, to odlicz do 10, przejdź się na spacer
    i przeanalizuj, czy czasem "mamusia" choć częściowo nie ma racji. Może
    wcielić w życie niektóre jej genialne pomysły. Nawet głupi ma czasem rację.
    To może załagodzić konflikt.

    Wojny z teściową nie prowadź, bo to nie ma sensu. Raczej przekonaj żonę, że
    mamusia jest lekko ... normalna inaczej. Należy uszanować jej wiek, nie
    sprzeciwiać się otwarcie,a robić swoje. Z czasem zrozumie, ze to co robi,
    nie ma większego sensu. Ale ten czas może trwać bardzo długo, więc trzeba
    cierpliwości. Odetnij ją od informacji o swojej firmie, to i doradzać nie
    będzie. Nie będzie, bo nie będzie znać problemów.

    Jeśli teściowa wierząca, to idź do jej księdza proboszcza i poproś o
    interwencję. Wyjaśnij, że teściowa w opisane przez Ciebie sposoby próbuje
    doprowadzić do rozerwania - przecież nierozerwalnego - węzła małżeństwa.

    Nic innego dającego się w praktyce zrealizować do głowy mi nie przychodzi.

  • 9. Data: 2004-08-05 08:27:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    http://www.google.pl/search?q=zab%C3%B3jstwo+doskona
    %C5%82e&ie=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_
    pl

    :-)

    P.

    Ps.
    tinyurl.com cos chwilowo nie dziala dlatego dlugi adres

  • 10. Data: 2004-08-05 08:28:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    i moze jweszcze to:

    :-)

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=jak+poz
    by%C4%87+si%C4%99+te%C5%9Bciowej&btnG=Szukaj&lr=lang
    _pl

    P.