  • 1. Data: 2004-08-04 19:29:16
    Temat: czy zapłace za to cło ??
    Od: "zanzarus" <z...@p...onet.pl>

    chcę przywieźć z AUSTRI 50 monitorów komputerowych które chgcę sprzedać w
    Polsce, oczywiście mam firmę mam NIP europejski kupię monitory na fakturę
    ( w Austri) , czy bede musiał za to płacić jakieś cło ??

    Z góry dzięki za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-08-04 20:14:10
    Temat: Re: czy zapłace za to cło ??
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Wed, 4 Aug 2004 21:29:16 +0200, na pl.soc.prawo, zanzarus napisał(a):

> [...]
    > Polsce, oczywiście mam firmę mam NIP europejski kupię monitory na fakturę
    > ( w Austri) , czy bede musiał za to płacić jakieś cło ??

    Jak takich rzeczy nie wiesz to lepiej daj sobie spokój z zakupami.
    Poczytaj ustawy o VAT i Prawo celne.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-08-04 20:16:19
    Od: "Soypolaco" <g...@N...e-wro.pl>

    > chcę przywieźć z AUSTRI 50 monitorów komputerowych które chgcę sprzedać w
    > Polsce, oczywiście mam firmę mam NIP europejski kupię monitory na fakturę
    > ( w Austri) , czy bede musiał za to płacić jakieś cło ??

    Nie ma juz zadnego cla w przywozie miedzy krajami UE. Jedynie import z krajow
    nie nalezacych tym obciazony. Dlatego jest jeden wspolny - unijny - kodeks
    celny, dla wszystkich krajow UE! Jedna stawka etc.

    Konrad

  • 4. Data: 2004-08-04 20:23:19
    Od: "Soypolaco" <g...@N...e-wro.pl>

> [...]
    > Polsce, oczywiście mam firmę mam NIP europejski kupię monitory na fakturę
    > ( w Austri) , czy bede musiał za to płacić jakieś cło ??

    Nie ma juz zadnego cla w imporcie miedzy krajami UE. Jedynie import z krajow
    nie nalezacych tym obciazony. Dlatego jest jeden wspolny - unijny - kodeks
    celny, dla wszystkich krajow UE! Jedna stawka etc. W Austrii wystawiaja Ci
    jedynie fakture vat z naliczonym vatem 0%, tutaj placisz 22% bodajze.

    Konrad