    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sie pozbyc tesciowej ?
    Date: Thu, 5 Aug 2004 01:20:30 +0200

    Użytkownik "Leszcz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cerd4e$eit$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Zanim zrobisz to, co opisałem niżej, to odlicz do 10, przejdź się na spacer
    i przeanalizuj, czy czasem "mamusia" choć częściowo nie ma racji. Może
    wcielić w życie niektóre jej genialne pomysły. Nawet głupi ma czasem rację.
    To może załagodzić konflikt.

    Wojny z teściową nie prowadź, bo to nie ma sensu. Raczej przekonaj żonę, że
    mamusia jest lekko ... normalna inaczej. Należy uszanować jej wiek, nie
    sprzeciwiać się otwarcie,a robić swoje. Z czasem zrozumie, ze to co robi,
    nie ma większego sensu. Ale ten czas może trwać bardzo długo, więc trzeba
    cierpliwości. Odetnij ją od informacji o swojej firmie, to i doradzać nie
    będzie. Nie będzie, bo nie będzie znać problemów.

    Jeśli teściowa wierząca, to idź do jej księdza proboszcza i poproś o
    interwencję. Wyjaśnij, że teściowa w opisane przez Ciebie sposoby próbuje
    doprowadzić do rozerwania - przecież nierozerwalnego - węzła małżeństwa.

    Nic innego dającego się w praktyce zrealizować do głowy mi nie przychodzi.