  • 11. Data: 2004-08-05 08:39:52
    Temat: Re: jak sie pozbyc tesciowej ?
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:cesr37$7lc$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.google.pl/search?q=zab%C3%B3jstwo+doskona
    %C5%82e&ie=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_
    pl

    > (....)
    >
    > Ps.
    > tinyurl.com cos chwilowo nie dziala dlatego dlugi adres

    Tinyurl.myhead dziala i daje takie cos:

    http://www.google.pl/search?q=zab%C3%B3jstwo+doskona
    %C5%82e&ie=UTF-8

    Maciek

  • 12. Data: 2004-08-05 10:08:56
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Leszcz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Heh moze zbyt doslownie ale o to chodzi jak w najprostszy sposob pozbyc
    sie
    > tesciowej ktora buntuje zone wtraca sie w sprawy rodzinne i firmy
    > prowadzonej przez nas i chce wyrzucic mnie z mieszkania tudziez
    doprowadzic
    > do rozwodu dodam ze mieszkanie zona dostala jako darowizne i tesciowa nie
    > mieszka z nami, mamy dziecko 3 letnie. Dodam tylko ze ostatnio wyrzucilem
    ja
    > z mieszkania po klotni.

    Kup jej jaguara ;-)

    TS

  • 13. Data: 2004-08-05 23:47:25
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Heh moze zbyt doslownie ale o to chodzi jak w najprostszy sposob
    pozbyc sie
    > tesciowej ktora buntuje zone wtraca sie w sprawy rodzinne i firmy

    Wszyscy tam rozne pierdoly napisali .. lacznie ze mna. Ale ...
    najbardziej dziala na tesciową stanowisko corki.

    Jesli wiec twoja zona powie: mamo, odpierdol sie od mojego meza, to na
    pewno zadziala ;-)

    Jesli twoja zona nie stoi po twojej stronie, to rzuc to towarzystwo i
    sie rozwiedz.

  • 14. Data: 2004-08-06 07:45:30
    Od: "mdr" <m...@N...tlen.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" napisał w wiadomości
> [...]
    > pewno zadziala ;-)
    >
    > Jesli twoja zona nie stoi po twojej stronie, to rzuc to towarzystwo i

    prawda jest nastepujaca: dla Twojej zony nadszedl czas, kiedy musi sie
    zdecydowac z kim zyje - z Toba czy z mamusia. W zaleznosci od decyzji, MUSI
    3mac strone Twoja, albo Twojej tesciowej. I tak naprawde TYLKO Twoja zona
    moze ustawic mamusie do pionu i to od niej zalezy jak bedzie dalej.

    --
    mdr

    m...@N...tlen.pl

  • 15. Data: 2004-08-06 11:51:54
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jesli twoja zona nie stoi po twojej stronie, to rzuc to towarzystwo i
    > sie rozwiedz.

    Za rozpad zwiazku sa odpowiedzialne zawsze dwie strony .... zona i
    tesciowa ;)

    pozdrowienia
    ag

    --
    :: /||\| | /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...