  • 1. Data: 2004-08-04 17:37:47
    Temat: Jakie prawa pobytu w Niemczech po wejsciu do UE ?
    Od: "dizzy" <a...@w...pl>

    Jak to teraz jest z przebywaniem w Niemczech. ?
    Mogę pojechać tam i siedzieć ile mi się tylko chce ?

    Zakładając ze mam z czego żyć i nie wałęsam się po mieście,
    załóżmy na rocznym urlopie. Mogę siedzieć ile wlezie czy muszę mieć jakieś
    papiery i co jakiś czas
    w jakiś sposób mnie sprawdzają czy jestem i co robię.

    Jednym słowem mogę siedzieć tam bez ograniczeń czy mogą mnie wykopać tylko
    dlatego ze coś im nie pasuje ?

    pomóżcie, choć troszkę napiszcie..

    pozdrowionka...

  • 2. Data: 2004-08-04 21:00:51
    Temat: Re: Jakie prawa pobytu w Niemczech po wejsciu do UE ?
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 04/08/2004 19:37, dizzy wrote :

> [...]
    > w jakiś sposób mnie sprawdzają czy jestem i co robię.
    >
    > Jednym słowem mogę siedzieć tam bez ograniczeń czy mogą mnie wykopać tylko

    http://42.pl/url/5Fb (Ogólne przewodniki po UE: Zamieszkanie w innym
    państwie UE)i dalej można sobie wyklikać co się chce.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 3. Data: 2004-08-04 21:26:34
    Od: "dizzy" <a...@w...pl>

    Wielkie dzięki

  • 4. Data: 2004-08-04 21:32:32
    Od: "dizzy" <a...@w...pl>

    kurcze, ale dlaczego to nie po polsku :( ?