  • 1. Data: 2003-02-09 13:48:47
    Temat: jak obliczyc wartosc ksiazeczki mieszkaniowej
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Pytanie jak w temacie: jak obliczyć wartość książeczki mieszkaniowej, jeśli
    środki miałyby pójść na zakup nowego mieszkania?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-10 09:24:24
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    jeśli
    > środki miałyby pójść na zakup nowego mieszkania?

    zlozuc we wlasciwym oddziale PKO i wylicza.
    raz wyliczali za darmo, a od dnastepnych wyliczen brali jakas mala prowizje.
    Od obliczenia przy wyplacie nie brali.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-10 14:05:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b27r27$d3s$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
    >
    > zlozuc we wlasciwym oddziale PKO i wylicza.
    > raz wyliczali za darmo, a od dnastepnych wyliczen brali jakas mala

    To niestety zajmie im z miesiące :-(. Dotarłem do właściowego
    rozporzadzenia w przedmiotowej sprawie, gdzie zamieszczony jest wzór.
    Oprogramowałem to sobie, ale... brakuje mi wartości stóp procentowych
    obowiązujacych w latach wpłaty kasy na książeczkę :-/. Dysponuje ktoś czymś
    takim?

    Pozdrawiam,
    BaLab