    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Date: Sat, 18 Sep 2004 17:40:38 +0200

    Przemek R. wrote:

    > nie

    > seriali,
    >
    > a co tutaj do uwierzenia, skoro mowi mi i smieje zsie z tego w jaki sposob
    > w kiblu gadaja.

    Proste jak drut, zwyczajna psychotechnika, przekaz niewerbalny brzmi: "tamte
    dziewczyny( co w kiblu gadają) są gupie, nie to co ja, mi tam nie merce w
    głowie, tylko mądry facet;-)" Niezły sposób na owinięcie faceta wokół
    palca;-)

    > a doswiadczenie zyciowe nie czerpie z seriali, podalem tylko idealna
    > sytuacvje w ktorej
    > nikt nie powinien miec zadnych halo do faceta ktory sie wyprowadzil od
    > zony i zamieszkal z inna.

    Problem w tym że autorka wątku nie jest bohaterką serialu i nikt z nas nie
    wie nic ponad to, co sama napisała. A napisała bardzo niewiele. Zupełnie
    nic o swoim życiu. Nie na miejscu więc są wszelkie uwagi w stylu "dobrze Ci
    tak, taka owaka"

    > Ja do kibli zaglądać nie muszę, żeby mieć wiedzę na temat
    >>

    > no nie wiem, smiem watpic ze przebywasz w otoczeniu 20-24 latek :) A tym
    > wieku czesto sie "hajtaja" .
    > Chyba ze uczysz, jezeli tak, to chyba nie wierzysz w to ze sa takie jak na
    > lekcjach .

    Nie uczę, obserwuję sobie życie i wyciągam wnioski. Podstawowy wniosek jest
    taki, że ciągnie swój do swego. Jak facet za największy swój atut uznaje
    wypchany portfel, to znajdzie cizię, która lubi luksusowy towar
    ( niekoniecznie musi mieć choć jedną szarą komórkę). Jak chce znaleźć
    lojalną dziewczynę, która dostrzeże jego, to musi się przesiąść do
    kaszlaka, albo wysłużonego poloneza, i udawać, że nie ma kasy więcej, niż
    na kawę, wtedy zostanie z nim tylko taka, która interesuje się nim, a nie
    zawartością jego porfela;-)

    --
    pozdrawiam
    krys