  • Data: 2004-09-16 12:07:13
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Yhm, fajny jesteś, nie dość , że doświadczenie życiowe czerpiesz z
    seriali,
    > to jeszcze wierzysz we wszystko, co Ci panienki powiedzą;-)

    a co tutaj do uwierzenia, skoro mowi mi i smieje zsie z tego w jaki sposob
    w kiblu gadaja.

    gdybym wierzyl panienkom to nie czepil bym sie autorki watku.

    a doswiadczenie zyciowe nie czerpie z seriali, podalem tylko idealna
    sytuacvje w ktorej
    nikt nie powinien miec zadnych halo do faceta ktory sie wyprowadzil od
    zony i zamieszkal z inna.

    > Po której wojnie?

    II

    Ja do kibli zaglądać nie muszę, żeby mieć wiedzę na temat
    > tego, co się w życiu dzieje:-P

    no nie wiem, smiem watpic ze przebywasz w otoczeniu 20-24 latek :) A tym
    wieku czesto sie "hajtaja" .
    Chyba ze uczysz, jezeli tak, to chyba nie wierzysz w to ze sa takie jak na
    lekcjach .

    P.