  • Data: 2004-09-13 07:06:34
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > swiadczy o tym ze rozmawia tylko z tymi co uwierza w kazda brednie.

    Albo o tym, że rozmówca zszedł poniżej poziomu, do którego jest się w stanie
    dostosować.

    > nie podsuchuje w kiblach, tylko Panienka mi powiedziala bo slyszala nie
    > jeden raz takie rozmowy.

    Yhm, fajny jesteś, nie dość , że doświadczenie życiowe czerpiesz z seriali,
    to jeszcze wierzysz we wszystko, co Ci panienki powiedzą;-)

    > a to ze jestes za stara to wiele tlumaczy, po wojnie wiele sie zmienilo,
    > wiec moze warto bys do kibli czasem zagladnela by byc w temacie:-)

    Po której wojnie? Ja do kibli zaglądać nie muszę, żeby mieć wiedzę na temat
    tego, co się w życiu dzieje:-P

    --
    pozdrawiam
    krys