  • 51. Data: 2002-06-12 06:49:32
    Temat: Re: jak
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomości
    news:ae5k4n$ata$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Niedlugo sie wybieram do Krakowa, to przy okazji i z czystej ciekawosci co
    > to za delikwentka jest zajde na ul. Seweryna 2/37 do Marka Chorazego i sie
    > wszystkiego dowiem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Lepton

    I co jak sie cos dowiesz to bedziesz sie lepiej czul? Dowartosciowany co?
    Jestes zalosny, dokladnie zalosny... Jestes typowym przykladem
    "lepperyzmu" - czepiania sie wszystkiego tylko nie tego co naprawde stanowi
    sedno rozmowy... na niektorych grupach takich grupowiczow co to nie na
    temat, co sie czepiaja to nazywaja trollami :) Ja nie wiem.. nabijasz sobie
    statystyki jakies na najwiecej udzielajacego sie na grupie? Troche powagi...
    jesli jeszcze nie teraz to moze z wiekiem przyjdzie.. oby...

    Thomas

  • 52. Data: 2002-06-12 07:31:45
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > A moje pytnie dlaej brzmi: "i co z tego?". Ludzie uspokojcie sie jak rany.
    > No i co.. moze to ta sama osoba, moze czuje sie niepewnie, moze zagubion,
    > moze sie wsydzi (choc nie powinna)... prosila o pomoc ale nieee tu sa
    macho,
    > mastach, madafakas... wow... :) Rece opadaja..

    > Bo moze ma wielokrotne osobowosci.. nie twoja sprawa.
    >
    > Thomas

    Ciut moja i innych uzytkowników grup dyskusyjnych.
    Wyjaśniam, bo widać kolega dysponuje stałym łączem i nigdy nie korzystał z
    modemu.

    Wyobraźmy sobie, że jestem kobietą w podobnej sytuacji co autorka postu.
    Łącze się przez Tepse modemem i dla zaoszczedzenia każdego impulsiku ściągam
    tylko nagłówki wiadomości, a treść tylko tych wypowiedzi które mnie
    interesują.
    Przeczytałam post, zainteresował mnie, i wypatruję fachowej porady,
    Pomijam po pierwszej wypowiedzi inne wypowiedzi wynalazków w rodzaju Kamila
    Ł bo wiem że i tak nic się nie dowiem, ale ściągam wiadomości od nowych osób
    których wypowiedzi pojawiają sie w wątku z nadzieją, że może kolejna osoba
    odpowie fachowo.
    I cóż się okazuje ???????
    Otóż 4 nowe osoby których wypowiedzi sciągałam kosztem drogocennych impulsów
    są prawdopodobnie wypowiedziami autorki postu.
    Gdybym wiedziała, że to autorka postu pisze, nie ściągałabym tych wypowiedzi
    wiedząc, że i tak nie uzyskam wypowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!.

    I tyle bo zaraz ja bede miał rozdwojenie jak sie za bardzo wczuję w rolę :-)
    Pytanie Thomasa brzmiało:
    >A moje pytnie dlaej brzmi: "i co z tego?".
    Właśnie TO by korzystając z grup dyskusyjnych uszanować innych, nie
    prowadzić niepotrzebnych dysput nie na temat, ktoś czyta te newsy i każdego
    szlag trafia gdy musi przebić się przez te wszystkie dialogi poparte qrde
    dłuuuuuuuuuuugimi cytatami.
    Nie musiała pod różnymi nickami dyskutować z Kamilem, wystarczyło mu
    odpowiedzieć raz i zablokować nadawce.

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2002-06-12 07:36:01
    Od: "Mania" <m...@v...kki.krakow.pl>

    > to za delikwentka jest zajde na ul. Seweryna 2/37 do Marka Chorazego i sie
    > wszystkiego dowiem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Lepton

    Ulatwie Ci zadanie nie jedz do Marka, tylko na Starowislna.
    Zapewne spotkasz w biurze manie - czyli marzene z gg nr 1027008
    kropeczke czyli agnieszke z gg 806881
    jesli interesuja cie losy iwony to pisz do niej na maila na priv

    ciekawie bylo sie przygladac tej dyskusji ....
    pozdrawiam i serdeczne pozdrowionka dla Sandry

  • 54. Data: 2002-06-12 07:41:33
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    W sumie wczoraj sie wkurzylem ... i wybuchlem za co przepraszam wszystkich.

    Dzis widze ze kilku fanatykow nie majacych nic do powiedzenia w kwestiach
    prawnych
    zrobilo sobie z tej grupu "pogadychy"

    Nie wiem moze nigdy nie slyszeliscie o maskowaniu adresow .. przykra sprawa
    ;(

    ale ta grupa nie sluzy do tego by tu tego typu rzeczy rozstrzygac
    Padlo konkretne pytanie wg tematyki grupy .. jak nie macie nic do
    powiedzenia to nie piszcie

    zal mi ..........
    i jest takie powiedzenie nie sadz innych wg siebie
    to ze ..zmieniacie niki i dyskutujecie sami z soba nie oznacza ze inni tak
    samo robia

    pozdr.
    nOnaMe !@#

  • 55. Data: 2002-06-12 07:50:00
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    W zasadzie to nie powinienem odpowiadac na tego posta.. bo ktos zmarnuje na
    jego sciagniecie 0,1 impulsa.. ale...

    Użytkownik "irzej" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ciut moja i innych uzytkowników grup dyskusyjnych.
    > Wyjaśniam, bo widać kolega dysponuje stałym łączem i nigdy nie korzystał z
    > modemu.

    Korzystal, nadal korzysta i prawdopodobnie nadal bedzie (z domu)

    > Wyobraźmy sobie....
    [ciecie]
    > Gdybym wiedziała, że to autorka postu pisze, nie ściągałabym tych
    wypowiedzi
    > wiedząc, że i tak nie uzyskam wypowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!.

    A skad wiesz ze to autorka postu pisze? Ze te sam NNTP-Host to od razu ta
    sama osoba?

> [...]
    > dłuuuuuuuuuuugimi cytatami.
    > Nie musiała pod różnymi nickami dyskutować z Kamilem, wystarczyło mu

    Zgoda.. do KFa go! A ty dalej nie masz pewnosci ze Kropka, Mania, Iwona,
    Noname, a moze i ja to jedna i ta sama osoba... czy moze rozne osoby... a
    mimo to zakladasz z gory ze tak. Jesli chcesz wiedziec na 100% zadzwon.. O
    ile pamietam Noname podal nmer telefonu.

    Thomas

  • 56. Data: 2002-06-12 07:57:53
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    > 3 czy 4 nicki z tego wątku wysyłają wiadomości z jednego IP konkretnie
    > 212.160.78.162
    > Zachodzi podejrzenie :-) że to po prostu jedna i ta sama osoba.

    > A może jednak to przypadek :-))))))))))))))))

    Wyraźnie napisałem, że "zachodzi podejrzenie"
    Naprawdę mało prawdopodobne jest to, że 4 różne osoby, piszą na tej samej
    grupie, o tym samym czasie, w tym samym wątku, korzystajac z tego samego IP
    :-))
    Jedyne rozwiazanie, to takie, że wezwała na pomoc koleżanki z pracy,
    ewentualnie sąsiadki,
    Pytanie tylko PO CO ??????
    Naprawdę aż tak ważne było przygadanie temu Kamilowi by to robić ????

    Telefon moze byc do brata, który poprze siostrę :-)))))

  • 57. Data: 2002-06-12 08:01:05
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszystkich.

    > Dzis widze ze kilku fanatykow nie majacych nic do powiedzenia w kwestiach

    pogaduch by nie było bez WASZEGO udziału :-)

    > Nie wiem moze nigdy nie slyszeliscie o maskowaniu adresow .. przykra
    sprawa

    Słyszeliśmy, słyszelismy :-)
    I trzeba to było zrobić :-)

  • 58. Data: 2002-06-12 08:04:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Thomas <a...@k...pl> wrote:

    > Zasanawiam sie czy chcialby byc twoim kolega? :>

    Na szczęście ja sobie wybieram kolegów, a nie oni mnie. I wolę takich,
    którzy znają słowo "kultura".

    > To nie wniosek, to spostrzezenie... dlaej pozostaje pytanie: "i co z tego" ?

    Nic z tego. Poza tym, że to zastanawiające. Pospolite ruszenie w firmie, czy
    może rozdwojenie jaźni? Jedno i drugie jest co najmniej dziwne.

    > A co takiego "nie-kulturalnego" napisal?

    Przeczytaj sobie jeszcze raz. Nie chodzi o pisanie kulturanych rzeczy, tylko
    o pisanie z kulturą. Widzisz różnicę? Jeśli nie, to przykro mi.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 59. Data: 2002-06-12 08:08:41
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    > Jedyne rozwiazanie, to takie, że wezwała na pomoc koleżanki z pracy,
    > Pytanie tylko PO CO ??????
    > Naprawdę aż tak ważne było przygadanie temu Kamilowi by to robić ????

    No i się wyjaśniło :-)
    Ale pytanie nadal otwarte

    > ciekawie bylo sie przygladac tej dyskusji ....

    Szkoda, że przyglądanie polega na przepychance słownej z kimś kto nic do
    powiedzenia nie ma :-(((

    pozdrawiam

  • 60. Data: 2002-06-12 08:32:54
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "irzej" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ciecie]

    > Telefon moze byc do brata, który poprze siostrę :-)))))

    Teoria spisku? Dopatrujesz sie na sile winy?

    :)

    Thomas