  • 1. Data: 2002-06-11 11:31:11
    Temat: US nie zrócił podatku za 2001r.
    Od: "Olek" <a...@s...com.pl>

    Witam,
    Miną termin 3 mies. i Urząd Skarbowy nie zwrócił mi podatku (mam zwrot
    całego podatku zapłaconego w 2001).

    Co w tej sytuacji najlepiej zrobić, chyba teraz powinny zacząć się US
    naliczać jakieś odsetki karne ?

    Olek

  • 2. Data: 2002-06-11 11:53:26
    Temat: Re: US nie zrócił podatku za 2001r.
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Olek napisał:
> [...]
    > całego podatku zapłaconego w 2001).
    >
    > Co w tej sytuacji najlepiej zrobić, chyba teraz powinny zacząć się US

    Jak długa jest zwłoka i czy podałes numer konta na które maja przelać
    pieniądze? Bo jeśli nie, to "idzie listonoszem" a to swoje trwa.

    Może najpierw zadzwon i sie zapytaj. Może np. spudłowali z kontem,
    listonosz nie doniósl, maja twój stary adres albo cos w tym stylu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-06-11 13:14:36
    Od: ender <m12345@NOSPAM_friko3.onet.pl>

    Olek wrote:
> [...]
    > całego podatku zapłaconego w 2001).
    >
    > Co w tej sytuacji najlepiej zrobić, chyba teraz powinny zacząć się US

    W tej sytuacji najlepiej _nic_ nie robić. US mają najlepsze odsetki i do
    tego nieobelkowane.

  • 4. Data: 2002-06-12 12:24:57
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Sprawdz w US czy mają Twoje zgłoszenie NIP . Lubią gubić przy
    przeprowadzkach itp . Wtedy można czekać do upadłego aż Cię wezwą do
    aktualizacji i od tego momentu liczą 3 miesiace. Lepiej iść i grzecznie
    spytać czego im brakuje do szczescia.
    Ewa