  • 1. Data: 2002-06-11 10:28:45
    Temat: praca dyplomowa - dziecioboojstwo
    Od: "Pucek" <n...@r...com.pl>

    Witam Grupowiczów

    Jstem pierwszy raz na grupie, bo mam powazny problem z którym nie potrafie
    sobie poradzic.
    Potrzebuje statystyk do pracy dyplomowej dotyczących Prawomocnych orzeczeń
    sądowych w przestępstwach dzieciobójstwa.

    Bylabym bardzo wdzieczna za wskazówki gdzie to mozna znalezc.
    Szukalam juz strasznie dlugo na internecie i do niczego nie dotarłam.

    Pozdrawiam
    Dominika

  • 2. Data: 2002-06-11 10:42:10
    Temat: Re: praca dyplomowa - dziecioboojstwo
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Pucek" <n...@r...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bylabym bardzo wdzieczna za wskazówki gdzie to mozna znalezc.
    > Szukalam juz strasznie dlugo na internecie i do niczego nie dotarłam.

    http://www.google.com.pl/search?hl=pl&ie=UTF8&oe=UTF
    8&q=dzieciob%C3%B3jstwo+
    statystyki

    Lepton

  • 3. Data: 2002-06-11 10:52:15
    Temat: Odp: praca dyplomowa - dziecioboojstwo
    Od: "Pucek" <n...@r...com.pl>

    Dziekuje za wskazówkę, ale wszelkie statystyki (ju tak szukalam) tam
    znalezione dotycza tego ile bylo wykrytych przestepstw, a nie ile osób bylo
    faktycznie skazanych, a raczej o to mi chodzi.

    Pozdrawiam
    Dominika.

  • 4. Data: 2002-06-11 12:19:05
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

> [...]
    bylo
    > faktycznie skazanych, a raczej o to mi chodzi.

    A zajrzalas na http://free.ngo.pl/fdn/pl_biuletyn_2.html ?

    Lepton

  • 5. Data: 2002-06-11 12:48:13
    Od: "Pucek" <n...@r...com.pl>

    Tak, dzieki

  • 6. Data: 2002-06-12 07:58:24
    Od: "mmik" <m...@p...gazeta.pl>

    ministerstwo sprawiedliwości, departament organizacyjny, wydział statystyki

  • 7. Data: 2002-06-13 12:48:27
    Od: "Pucek" <n...@r...com.pl>

    tez nie ma, ale dzieki za checi :)

    Pozdrawiam
    Dominika

    :
    : Użytkownik "Pucek" <n...@r...com.pl> napisał w wiadomości
    : news:ae4jcd$i2f$1@news.onet.pl...
    : > Witam Grupowiczów
    : >
[...]
    : > --
    : >
    : >
    :
    :

  • 8. Data: 2002-06-13 13:09:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > : > Bylabym bardzo wdzieczna za wskazówki gdzie to mozna znalezc.
    > : > Szukalam juz strasznie dlugo na internecie i do niczego nie dotarłam.

    Dlaczego nie zalatwisz tego przez uczelnie przeciez tak mozna, dostajesz
    pismo z uczelni i udajesz sie do np.sadu gdzie uzyskasz dalsze wytyczne i
    skieruje cie prezes do sadu karnego,tam dostaniesz jesli chodzi o statystyke
    wszystki dane a nawet i niekiedy akta do wgladu tylko musisz zachowac pewne
    zasady i odnotowywac dane bez danych osobowych oskarżonego
    Sandra