  • 1. Data: 2002-06-11 12:25:47
    Temat: Zasiłki po urodzeniu dziecka
    Od: "Mis Fazi" <m...@p...onet.pl>

    Witam !

    Moja żona spodziewa się dziecka. Obecnie kończy studia, ale termin porodu
    wypada już po obronie. Ja nie pracuję, otrzymuję stypendium doktoranckie,
    czyli nie mam umowy o pracę.
    Chciałem się dowiedzieć, czy przysługują nam (żonie ew. mnie) jakieś
    pieniądze z tytułu zasiłku macierzyńskiego, czy czegoś podobnego.
    Ponoć tylko w wypadku gdy ma się przepracowany określony czas przysługują
    tego typu zasiłki. Jeśli tak jest to ile minimum trzeba przepracować i czy
    na pełnym etapie, czy wystarczy połówka, ew. ćwiartka.

    Pozdrawiam
    Wojtek