    From: "Thomas" <a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak
    Date: Wed, 12 Jun 2002 09:50:00 +0200

    W zasadzie to nie powinienem odpowiadac na tego posta.. bo ktos zmarnuje na
    jego sciagniecie 0,1 impulsa.. ale...

    Użytkownik "irzej" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ciut moja i innych uzytkowników grup dyskusyjnych.
    > Wyjaśniam, bo widać kolega dysponuje stałym łączem i nigdy nie korzystał z
    > modemu.

    Korzystal, nadal korzysta i prawdopodobnie nadal bedzie (z domu)

    > Wyobraźmy sobie....
    [ciecie]
    > Gdybym wiedziała, że to autorka postu pisze, nie ściągałabym tych
    wypowiedzi
    > wiedząc, że i tak nie uzyskam wypowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!.

    A skad wiesz ze to autorka postu pisze? Ze te sam NNTP-Host to od razu ta
    sama osoba?

    > I tyle bo zaraz ja bede miał rozdwojenie jak sie za bardzo wczuję w rolę
    :-)
    > Pytanie Thomasa brzmiało:
    > Właśnie TO by korzystając z grup dyskusyjnych uszanować innych, nie
    > prowadzić niepotrzebnych dysput nie na temat, ktoś czyta te newsy i
    każdego
    > szlag trafia gdy musi przebić się przez te wszystkie dialogi poparte qrde
    > dłuuuuuuuuuuugimi cytatami.
    > Nie musiała pod różnymi nickami dyskutować z Kamilem, wystarczyło mu
    > odpowiedzieć raz i zablokować nadawce.

    Zgoda.. do KFa go! A ty dalej nie masz pewnosci ze Kropka, Mania, Iwona,
    Noname, a moze i ja to jedna i ta sama osoba... czy moze rozne osoby... a
    mimo to zakladasz z gory ze tak. Jesli chcesz wiedziec na 100% zadzwon.. O
    ile pamietam Noname podal nmer telefonu.

    Thomas