  • 1. Data: 2002-06-11 11:45:23
    Temat: jak
    Od: "Iwona Jaszczyk" <a...@k...net.pl>

    Witam potrzebuje pomocy
    Jestem w ciazy
    Ojciec dziecka nie chce o tym slyszec
    niestety ja jestem z Krakowa on z Zakopanego
    odkad sie dowiedzial stara sie mnie unikac
    znam jego imie nazwisko i wiem ze prowadzi firme mam jej adres telefon

    w jaki sposob moge zlozyc do sadu sprawe o ustalenie ojcostwa i alimety
    jesli nie znam nawet jego adresu stalego zameldowania

    prosze o pomoc za ktora z gory dziekuje

    Iwona

  • 2. Data: 2002-06-11 12:17:13
    Temat: Re: jak
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Iwona Jaszczyk" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam potrzebuje pomocy

    Ty? Co robilas przed? Jak sie zabawic w nocy?

    > Jestem w ciazy

    To teraz idz i sie wyspowiadaj i modl sie do Boga o przebaczenie.

    > Ojciec dziecka nie chce o tym slyszec

    I ma racje ;-) Bylo dupy nie dawac.

    > niestety ja jestem z Krakowa on z Zakopanego
    > odkad sie dowiedzial stara sie mnie unikac
    > znam jego imie nazwisko i wiem ze prowadzi firme mam jej adres telefon

    I teraz bedziesz go scigac, bo sie nie chialo sie zabespieczyc i myslalo sie
    o nie wiem czym.

    Lepton

    ps. Nie zwazaj na to co napisalem, strasznie sie nudzilem i uwazam inaczej,
    wiec nie bierz moich slow do serca ;-)

  • 3. Data: 2002-06-11 12:18:11
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomości
    > ps. Nie zwazaj na to co napisalem, strasznie sie nudzilem i uwazam
    inaczej,
    > wiec nie bierz moich slow do serca ;-)

    Jak ci się nudzi to się ptaszkiem pobaw, a nie takie teksty sypiesz

  • 4. Data: 2002-06-11 12:20:59
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    > I ma racje ;-) Bylo dupy nie dawac.

    widze ze chamstwo i na te grupe zaglada

    nOnaMe !@#

  • 5. Data: 2002-06-11 12:21:30
    Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl>

    > ps. Nie zwazaj na to co napisalem, strasznie sie nudzilem i uwazam
    inaczej,
    > wiec nie bierz moich slow do serca ;-)
    >
    > to moze jak nie masz nic do powiedzenia to sobie darujesz???
    uwazaj co piszesz, bo kobiety w ciazy sa baaaaardzo drażliwe;-)

    Kropeczka

  • 6. Data: 2002-06-11 12:43:54
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

    > widze ze chamstwo i na te grupe zaglada

    No nie? :-) Kurka, pojsc sie powiesic ;-)

    Lepton

  • 7. Data: 2002-06-11 12:44:38
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Kropeczka" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > uwazaj co piszesz, bo kobiety w ciazy sa baaaaardzo drażliwe;-)

    Ta chybaa az za bardzo bo az sie do niej facet nie przyznaje ;-)

    Lepton

  • 8. Data: 2002-06-11 12:48:23
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    > Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

    > No nie? :-) Kurka, pojsc sie powiesic ;-)
    >
    > Lepton

    Idz idz ...dobry pomysl

    nOnaMe !@#

  • 9. Data: 2002-06-11 12:48:28
    Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl>

    > Ta chybaa az za bardzo bo az sie do niej facet nie przyznaje ;-)
    >
    > Lepton
    >
    > Skad wiesz???
    Znasz az tyle kobiet w ciazy aby takie "teorie" wygłaszać? Nic nie wiesz o
    sytuacji... a jezeli mial to byc zart..to wybacz..niesmaczny i mogl kogos
    urazic...:-(

    Kropeczka

  • 10. Data: 2002-06-11 12:49:48
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    > Użytkownik "Kropeczka" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ta chybaa az za bardzo bo az sie do niej facet nie przyznaje ;-)
    >
    > Lepton

    tacy sa co poniektorzy faceci i zapewne ty tez sie do "tych" zaliczasz

    nOnaMe !@#