  • 1. Data: 2010-04-22 22:56:06
    Temat: incydent
    Od: " PS" <p...@g...pl>

    Pewien gosc nazwal mnie w obecnosci kilku osob nieslusznie
    oszustem i zamierzal sie chcac mnie uderzyc ciezkim niebezpiecznym
    przedmiotem. Inne osoby persfazjami ledwo powstrzymaly go od tego.
    Osoba ta podobno juz byla w konflikcie z prawem i jest prawodopodobnie po
    wyroku. Jej nieuzasadniona agresja jest znana i bylem swiadkiem jej
    podobnych nieuzasadnionych zachowan i wobec innych osob juz co najmniej 2
    razy. Kiedys ten czlowiek stwierdzil, ze ma tak mocne papiery, ze nawet
    jakby kogos zabil "to nic mu nie zrobia". Gdzie powinienem zglosic to
    zajscie: na Policje, czy od razu na Prokurature. Pod ktory paragraf takie
    zachowania podchodza? Czy istnieje mozliwosc ubiegania sie za ten incydent
    o odszkodowanie? Jesli tak to od czego zaczac?

  • 2. Data: 2010-04-22 23:15:59
    Temat: Re: incydent
    Od: to <t...@a...xyz>

    PS wrote:

> [...]
    > zachowania podchodza? Czy istnieje mozliwosc ubiegania sie za ten
    > incydent o odszkodowanie? Jesli tak to od czego zaczac?

    Jak masz świadka chętnego zeznawać to możesz próbować, ale mi osobiście
    by się nie chciało. Jeśli nie masz to szkoda Twojego czasu.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-23 06:36:37
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    > Jak masz świadka chętnego zeznawać to możesz próbować, ale mi osobiście
    > by się nie chciało. Jeśli nie masz to szkoda Twojego czasu.

    jakbys nie znalazl swiadka to z tego nauka taka, cobys w obecnosci tej osoby
    profilaktycznie wlaczał nagrywanie na komorce,
    metoda michnik rywina

  • 4. Data: 2010-04-23 07:04:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jz" <q...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > jakbys nie znalazl swiadka to z tego nauka taka, cobys w obecnosci tej osoby
    > profilaktycznie wlaczał nagrywanie na komorce,
    > metoda michnik rywina

    A sąd odrzuci, bo nagranie wypaliłeś na płytę/skopiowałeś na pendrive a z
    pamięci telefonu skasowałeś.

  • 5. Data: 2010-04-23 08:00:29
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    > A sąd odrzuci, bo nagranie wypaliłeś na płytę/skopiowałeś na pendrive a z
    > pamięci telefonu skasowałeś.

    podaj przyklad.
    Ja podalem

  • 6. Data: 2010-04-23 10:18:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jz" <q...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > podaj przyklad.
    > Ja podalem

    Też podałem. Sprawa dotyczyła policjanta nagrywający rozmowę.

  • 7. Data: 2010-04-23 11:54:59
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    > Też podałem. Sprawa dotyczyła policjanta nagrywający rozmowę.

    konkrety podaj.
    Przypomnial mi sie przyklad obalajacy to co napisales.
    Jakis czas temu w necie krazylo nagranie pobicia na ulicy piotrkowskiej w
    łodzi.
    Zainteresowaly sie tym media, zmusialo to do zainteresowania organy
    odpowiednie i sprawca odpowiadal.
    Jak widac mozna kopiowac.

  • 8. Data: 2010-04-23 12:35:50
    Od: " PS" <p...@g...pl>

    Jak napisalem wczesniej zdarzenie mialo miejsce w obecnosci kilku osob.
    Zalozmy, ze beda wsrod nich osoby, ktore zechca zeznawac. Czyli gdzie z ta
    sprawa uderzyc dalej:
    a/ jesli chce, aby ten czlowiek poniosl jakies konsekwencje
    b/ jesli chcialbym uzyskac jakies odszkodowanie

    Albo i jedno i drugie

  • 9. Data: 2010-04-23 12:57:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jz" <q...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > konkrety podaj.
    > Przypomnial mi sie przyklad obalajacy to co napisales.

    Wujek google nie może tego znaleźć, ale rok-2 lata temu był taki przypadek. Sąd
    chciał zbadać autentyczność nagrania (po jakiego?) skoro cyfrowy nie ulega
    zmianie przy zmienianiu nośnika. Policjant usunął nagranie audio z pamięci
    telefonu.
    P.S. Skonfiguruj czytnik, bo przez Ciebie WLM wysyła w charset="windows-1250";.

  • 10. Data: 2010-04-23 17:11:36
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-23 14:35, PS pisze:
    > b/ jesli chcialbym uzyskac jakies odszkodowanie
    A jakie to szkody poniosłeś (zwłaszcza szkody wymierne wycenialne które
    możesz udowodnić i wycenić w zł przed sądem), za które chcesz dostać
    od-szkodowanie? To nie usa, za dużo filmów :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173