  • 1. Data: 2010-04-22 17:29:23
    Temat: obwiniony - i co dalej ?
    Od: "qamil" <q...@p...onet.pl>

    dostalem wezwanie na rozprawe sadowa w charakterze obwionionego. Po krótce, bez
    zagłebiania sie w sprawe, chodzi o to ze zaplacilem za towar a sprzedawca
    twierdzi ze nie zaplacilem. Kwota sporna to UWAGA !!!! całe 90 zł.
    To jest mój tzw. pierwszy raz, jesli chodzi o kontakt z sadem, policja itp.
    W zwiazku z tym mam pytanie:
    1. Wyslalem wczesniej mój sprzeciw wraz z obszernym wyjasnieniem zaistnialej
    sytuacji, czy w zwiazku z tym podczas rozprawy moge je przeczytac aby nic mi nie
    umknelo.
    2. Czy to juz ostateczna roprawa po ktorej zapadnie wyrok ?
    3. Czy jakiegos obronce itp. "dostane" podczas tej rozprawy sądowej ?
    4. Jakich podchwytliwych pytań mogę się spodziewać ze strony sądu ?

  • 2. Data: 2010-04-23 07:30:17
    Temat: Re: obwiniony - i co dalej ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    zaistnialej
    > sytuacji, czy w zwiazku z tym podczas rozprawy moge je przeczytac aby nic

    zalaczyles potwierdzenie zaplaty ?

    > 2. Czy to juz ostateczna roprawa po ktorej zapadnie wyrok ?
    a polucja Cie nie przesluchiwala w tym temacie ?

    > 3. Czy jakiegos obronce itp. "dostane" podczas tej rozprawy sądowej ?
    nie

    > 4. Jakich podchwytliwych pytań mogę się spodziewać ze strony sądu ?

    raczej nie.

    Icek

  • 3. Data: 2010-04-23 08:37:05
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > zaistnialej
    > mi nie
    >
    > zalaczyles potwierdzenie zaplaty ?

    Jakiej? Jemu chyba chodzi o sprzeciw od nakazu w postępowaniu o wykroczenie,
    a nie w cywilnym.

  • 4. Data: 2010-04-23 08:39:02
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Sorry, już ok. Chodziło o potwierdzenie zapłaty za towar. Niech zabierze na
    rozprawę.

  • 5. Data: 2010-04-23 19:09:33
    Od: "qamil" <q...@p...onet.pl>

    > krótce, bez
    > itp.
    > zaistnialej
    > mi nie
    >
    > zalaczyles potwierdzenie zaplaty ?

    tak zalaczylem

    > a polucja Cie nie przesluchiwala w tym temacie ?
    tak przesluchiwala

    > nie
    ok

    > raczej nie.