  • 1. Data: 2007-05-06 09:30:38
    Temat: imienna gwarancja
    Od: "mariusz" <m...@n...pl>

    czy sklep ma prawo wylegotymować kogoś kto składa reklamacje na zakupiony
    przedmiot? problem w tym, że gwarancja imienna, dane właściciela w karcie
    gwarancyjnej. Wydaje mi się, że nie i jest to grubymi nićmi szyte.

  • 2. Data: 2007-05-06 10:01:32
    Temat: Re: imienna gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.05.2007 mariusz <m...@n...pl> napisał/a:
    > czy sklep ma prawo wylegotymować kogoś kto składa reklamacje na zakupiony
    > przedmiot? problem w tym, że gwarancja imienna, dane właściciela w karcie
    > gwarancyjnej. Wydaje mi się, że nie i jest to grubymi nićmi szyte.

    Wylegitymować nie ma prawa, ale MZ (gwarant) ma prawo odmówić naprawy
    gwarancyjnej jeśli gwarancja była imienna a gwarant uzależnił wykonanie
    naprawy od tego, że towar jest w posiadaniu tego na kogo ta gwarancja
    została wypisana.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-05-06 12:18:45
    Od: "mariusz" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > gwarancyjnej jeśli gwarancja była imienna a gwarant uzależnił wykonanie
    > naprawy od tego, że towar jest w posiadaniu tego na kogo ta gwarancja

    zgadza się tylko jak ma zamiar to stwierdzić?

  • 4. Data: 2007-05-06 12:30:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    mariusz napisał(a):
    > zgadza się tylko jak ma zamiar to stwierdzić?

    nie jest problemem gwaranta udowodnienie że osoba która czegoś od niego
    chce ma do tego prawo

    KG

  • 5. Data: 2007-05-06 14:32:09
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "mariusz" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > zgadza się tylko jak ma zamiar to stwierdzić?

    To ty cos chcesz od gwaranta wiec albo grzecznie udowodnisz ze ty jestes
    osoba na ktora jest wystawiona gwarancja, albo nic nie zalatwisz:)

    Angie

    W zyciu mozliwe sa dwie sytuacje - albo cos spieprzyles, albo ktos kazal ci
    spieprzac

  • 6. Data: 2007-05-06 20:17:03
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > przedmiot? problem w tym, że gwarancja imienna, dane właściciela w karcie
    > gwarancyjnej. Wydaje mi się, że nie i jest to grubymi nićmi szyte.

    W prawie unijnym immienne gwarancje są ZABRONIONE. Wal do UKOKU.
    Oczywiście są wyjątki np licencje ale rozumiem że nie o to chodzi.
    I niesłuchaj sprwnych inaczej że to ty chcesz coś od gwaranta. To jego psi
    obowiązek.

    jk

  • 7. Data: 2007-05-06 20:20:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janina WALLA pisze:

    > W prawie unijnym immienne gwarancje są ZABRONIONE.

    A konkretnie gdzie?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 8. Data: 2007-05-06 20:33:57
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W prawie unijnym immienne gwarancje są ZABRONIONE. Wal do UKOKU.

    gwarancje są dobrowolne

  • 9. Data: 2007-05-06 20:41:03
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Janina WALLA napisał(a):
    > W prawie unijnym immienne gwarancje są ZABRONIONE.

    bogate to unijne prawo
    ale może napiszesz coś więcej?

    KG