  • 1. Data: 2007-01-28 21:22:25
    Temat: imie i nazwisko nieuczciwego uslugodawcy w internecie
    Od: m...@g...pl

    Czy mozna bez czyjejs zgody umiescic jego imie i nazwisko na stronie
    www?
    Chodzi o anty-reklame uslugodawcy, ktory robil remont i zrobil go tak
    ze plakac sie chce. To co zostalo zrobione przed tego wykonawce
    zostalo przedstawione na zdjeciach i skomentowane, moze troche
    zlosliwie to fakt, nerwy puscily... no i wiele razy pojawia sie pelne
    imie i nazwisko tego pana.
    Celem strony nie jest osmieszenie umiejetnosci ale przestroga dla
    innych, ktory beda szukac o nim informacji. Czy to zgodne z prawem,
    czy ow pan moze wniesc sprawe ?

    z gory dziekuje za informacje

    bartek

  • 2. Data: 2007-01-28 21:46:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > innych, ktory beda szukac o nim informacji. Czy to zgodne z prawem,

    Jesli zgodne z prawda....

    > czy ow pan moze wniesc sprawe ?

    Pewnie, ze moze. Z tym, ze jesli - j.w. - to przegra.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-01-30 08:44:56
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Żebyś się nie ździwił...
    JaC

    > Z tym, ze jesli - j.w. - to przegra.

    It has removed 2981 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 4. Data: 2007-01-30 11:45:49
    Od: m...@g...pl

    On 30 Sty, 09:44, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Żebyś się nie ździwił...
    > JaC

    jakies konkrety? dlaczego moze wygrac (gdyby wniosl sprawe do sadu -
    sprawe o co?) ?

  • 5. Data: 2007-01-30 14:14:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    m...@g...pl napisał(a):
    > jakies konkrety? dlaczego moze wygrac (gdyby wniosl sprawe do sadu -
    > sprawe o co?) ?

    Penwien ie jestem, ale jesli robil to co robil jako firma i ktos
    zrobilby antystrone firmie, to luzik.
    Gorzej jak to robil jako jan kowalski, bo tu juz dane osobowe graja role

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2007-01-30 14:29:54
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jasne, tyle że już był nawet nad Wisłą precedens, że Jaś Kowalski musi zapłacić
    firmie jak na Jasia całkiem horrendalne
    odszkodowanie za szerzenie złego wizerunku firmy w medium (internecie).
    Prawdziwość lub nie zarzutów ma tu niewiele do rzeczy, dokąd nie chodzi o osobę
    publiczną
    JaC

    > Penwien ie jestem, ale jesli robil to co robil jako firma i ktos zrobilby
    antystrone firmie, to luzik.
    > Gorzej jak to robil jako jan kowalski, bo tu juz dane osobowe graja role

    It has removed 2982 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 7. Data: 2007-01-30 15:02:01
    Od: m...@g...pl

    ---------------------------­-----

  • 8. Data: 2007-01-30 15:05:09
    Od: m...@g...pl

    witam,

    chodzi o Jasia Kowalskiego, nie o firme
    Jesli umieszczenie jego imienia i nazwiska na WWW nie jest zgodne z
    prawem to co zrobic? Zostawic tylko inicjaly? Bo jesli nawet to
    zniknie to rownie dobre mozna skasowac cala strone z serwera

    bartek

  • 9. Data: 2007-01-30 15:46:12
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wnieśc pozew z tytułu rekojmi / gwarancji w postepowaniu uproszczonym.
    JaC

  • 10. Data: 2007-01-30 19:26:04
    Od: m...@g...pl

    On 30 Sty, 16:46, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Wnieśc pozew z tytułu rekojmi / gwarancji w postepowaniu uproszczonym.
    > JaC

    czyli proponujesz abym to ja wniosl sprawe przeciwko niemu? nie mam
    jak, mam tylko jego imie i nazwisko, nie mam innych danych,

    a co jesli on mi wytoczy sprawe za umieszczenie jego danych na www?
    moze to zrobic? czy musze miec jego zgode na to zeby pokazac jak
    fatalnym jest fachowcem?

    bartek