  • Data: 2002-07-08 19:19:26
    Temat: Re: ile kosztuje porada prawna
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czytelni
    >
    > :-))))) Bardzo to szczytna idea bo jak to mówia - na nauke nigdy nie jest za
    > pozno:-)) Chcialabym jedynie wiedziec czy w podobny sposob sie leczysz?:-)))
    > W koncu po co dawac zarobic lekarzom-lapówkarzom ? do bibloteki - oblozyc
    > sie ksiazkami a po kwartale z atlasem anatomicznym przed oczami mozna sobie
    > wyciac nawet wyrostek robaczkowy:-)))
    >
    > HaNkA

    O nie! Leczenie i medycyna to zupełnie inny temat !!!!! W sprawach prostych,
    niegroźnych zawsze idę do lekarza, wcześniej z czystej ciekawości coś tam
    sobie poczytam w książkach (pracowałem 2 lata w b.dużej biliotece i miałem
    b.łatwy dostęp), jednak przed skomplikowaną operacją oprócz tego, że poczytam
    to na pewno poradziłbym się dwóch, a może trzech czy nawet czterech
    niezależnych specjalistów bez względu na to ile by to kosztowało. Na zdrowiu
    nie warto oszczędzać, ale na poradach prawnych szczególnie gospodarczych -
    warto pomyśleć zanim da się zarobić jakiemuś mecenasowi......

    krw1618