    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hot-spot - czy mogę korzystać ?
    Date: Thu, 14 Feb 2008 15:05:49 +0100

    > Jesli ten HoTSpot przydzieli ci automatycznie IP i bramke mozesz z niego
    > korzystac.

    Tak robi.
    Boję się tylko żeby ktoś ode mnie kiedys nie próbował wyciągnąć kasy bo
    "widzi pan, owszem ale to jest hot-spot tylko dla łysych i leworęcznych -
    tak ustałil nowy właściciel a pan tych kryteriów nie spełnia więc płać pan
    za ostatni rok".
    W Polsce nigdy nic nie wiadomo i nic jasne w prawie nie jest.
    No cóż. Skoro pełno jest darmowych hot-spotów a to jest wszak hotel w
    wypoczynkowej miejscowosci więc chyba jest to działanie "promocyjne".
    W razie czego mogę mówić iż promocja była skuteczna "wysoki sądzie bo tak
    mnie to pozytywnie nastawiło do tego hotelu ze jak jem obiad poza domem to
    tylko tam". Więc właściciel odniósł skukces i przyciągnął klienta.
    :-)
    Tak na poważnie to chyba się skuszę.
    Generuję bardzo mały ruch (tylko http i usenet) i nie podejmuję nielegalnych
    działań w internecie.
    W końcu są całe miasta w Polsce (acz te niezbyt duze) w któych działa
    miejska sieć WiFi dla każdego.
    A są i takkie gdzie nie ma żadnych oznaczeń "że wolno" i kto wie i ma sprzęt
    to moze korzystać.
    I chyba trudno byłoby prawnie wydębić pieniadze od "niemieszkańca".
    Bo "przyjechał taki wysoki sądzie ze wsi i z naszej sieci ciągnie....".
    vari