  • Data: 2008-02-14 14:24:42
    Temat: Re: hot-spot - czy mogę korzystać ?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pomyśl sobie , czy ta emerytka któa mieszka pod tobą te ż ma płacić za hot
    > spot bo jest w zasięgu ?
    > nawet jak nie ma komputera ?

    No ale w logach mogą być informacje mnie identyfikujące np dość
    charakerystyczna nazwa konta e-mail.
    Przecież skoro bym korzystał to mogło by komuś wpaść do głowy aby po jakimś
    długim okresie czasu pozwać korzystajacych i niech płacą.
    Nie chciał bym być w takiej sytuacji i dlatego się dopytuję.
    Czy taki pozew miałby szansę na pozytywne (dla powoda) zakończenie.