  • 1. Data: 2002-07-31 21:21:07
    Temat: hipoteka
    Od: "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl>

    Czy zna ktos wzorek na oplate jaka trzeba poniesc za ustanowienie hipoteki w
    ksiedze wieczystej? Chodzi o to, ze biore kredyt pod zastaw hipoteki, ale
    czesc kredytu jest przeznaczona na splate kredytu na wlasnie ta zastawiona
    nieruchomosc, czesc na remont, a jeszcze czesc na konsumpcje... Jak to
    policzyc?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-08-01 07:35:30
    Temat: Re: hipoteka
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > czesc kredytu jest przeznaczona na splate kredytu na wlasnie ta zastawiona
    > nieruchomosc, czesc na remont, a jeszcze czesc na konsumpcje... Jak to

    No jak to jak?
    dodaje Pan kwote potrzebna na splate nieruchomosci do kwoty
    potrzebnej na remont i do tego jeszcze dodaje to co potrzebuje Pan na
    konsumpcje..

    i juz.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-01 08:22:02
    Od: Wojciech Wolyniak <w...@m...pl>

    On Thu, 1 Aug 2002 09:35:30 +0200, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

> [...]
    >dodaje Pan kwote potrzebna na splate nieruchomosci do kwoty
    >potrzebnej na remont i do tego jeszcze dodaje to co potrzebuje Pan na
    No z tego wzoru to mi wychodzi calosc kredytu jaki zaciagam.
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-08-01 08:29:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Wolyniak"

    > No z tego wzoru to mi wychodzi calosc kredytu jaki zaciagam.
    > Wojtek

    A nie o to Pan pytal ile zaciagnac kredytu ?
    Bo jesli nie to po co Pan napisal na jaki cel jaka czesc ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-08-01 08:32:04
    Od: "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl>

    Wojtek Wolyniak <w...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > czesc kredytu jest przeznaczona na splate kredytu na wlasnie ta zastawiona
    > nieruchomosc, czesc na remont, a jeszcze czesc na konsumpcje... Jak to

    § 1. Cały wpis stosunkowy w sprawie cywilnej oraz w sprawie gospodarczej
    wynosi:
    1) do 10.000 zł - 8%, nie mniej jednak niż 30 zł;
    2) od 10.001 zł do 50.000 zł: od pierwszych 10.000 zł - 800
    zł, a od nadwyżki ponad 10.000 zł - 7%;
    3) od 50.001 do 100.000 zł: od pierwszych 50.000 zł - 3.600 zł,
    a od nadwyżki ponad 50.000 zł - 6%;
    4) powyżej 100.000 zł: od pierwszego 100.000 zł - 6.600 zł, a od
    nadwyżki ponad 100.000 zł - 5%, nie więcej jednak niż 100.000 zł.

     32. Dziesiątą część wpisu stosunkowego pobiera się od wniosku o wpis:
    , hipoteki umownej, hipoteki umownej łącznej lub przymusowej,

  • 6. Data: 2002-08-01 08:42:57
    Od: "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl>

[...]

    hipoteki kaucyjnej, hipoteki umownej, hipoteki umownej łącznej lub przymusowe

  • 7. Data: 2002-08-01 09:03:27
    Od: Wojciech Wolyniak <w...@m...pl>

    On Thu, 1 Aug 2002 10:29:55 +0200, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Bo jesli nie to po co Pan napisal na jaki cel jaka czesc ?
    Mila pani w wydziale ksiag wieczystych stwierdzila, ze oplata za wpis
    hipoteki jest pobierana w zaleznosci od celu kredytowania. Dlatego
    pytam, w jaki sposob w zaleznosci od celu nalicza sie taka oplate.

    Pozdrawiam
    Wojtek