  • 1. Data: 2002-07-31 18:56:52
    Temat: Nagana pracownika
    Od: "Agnieszka Szagdaj" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mam nastepujacy problem - moja mama musi napisac nagane pracownikowi, nigdy
    jednak tego nie robila i nie wie jak takie pismo powinno wygladac. Bardzo
    prosilabym o linki do wzorow takiego pisma, albo moze ktos bylby tak uprzejmy
    i napisal mi jak to powinno prawidlowo wygladac. Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2002-08-01 09:45:39
    Temat: Re: Nagana pracownika
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Agnieszka Szagdaj" <a...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > jednak tego nie robila i nie wie jak takie pismo powinno wygladac. Bardzo
    > prosilabym o linki do wzorow takiego pisma, albo moze ktos bylby tak

    Poszukaj w portalu www.infor.pl znajdziesz na pewno bo tez z tamtąd bralam
    wzór.

    http://www.gazeta.pl/usenet/