1. Data: 2002-07-31 18:20:25
Temat:Kasacja
Od:"pisces" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W dniu 7.06.2002r. wyslalem pismo do Ministerstwa Sprawiedliwosci z sprawie
wniesienia kasacji od wyroku Sadu w sprawie kolizji drogowej. Do dnia
dzisiajszego nie otrzymalem odpowiedzi.
Co z terminami? Czy jakies obowiazuja i gdzie mozna poszukac przepisow w
takich sprawach?
Z powazaniem
Lech K.

2. Data: 2002-08-02 08:43:40
Temat:Re: Kasacja
Od:"Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasację wnosi się do sądu II instancji, który wydał orzeczenie...

3. Data: 2002-08-02 08:44:29
Od:"Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dodatku obowiązuje tu przymus adwokacki/radcowski. No cyba ze jest się dr
hab. prawa...

4. Data: 2002-08-02 16:23:38
Od:"pisces" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, odpowiedz nie na temat. Kasacje moze wniesc rowniez Ministar
Sprawiedliwosci i dlatego tam napisalem.
Chodzilo mi jednak o termin w jakim powinienem dostac odpowiedz z
Ministerstwa Sprawiedliwosci co do ich decyzji w tej sprawie.
Lech K.