  • 1. Data: 2002-07-31 18:20:25
    Temat: Kasacja
    Od: "pisces" <p...@g...pl>

    Witam.
    W dniu 7.06.2002r. wyslalem pismo do Ministerstwa Sprawiedliwosci z sprawie
    wniesienia kasacji od wyroku Sadu w sprawie kolizji drogowej. Do dnia
    dzisiajszego nie otrzymalem odpowiedzi.
    Co z terminami? Czy jakies obowiazuja i gdzie mozna poszukac przepisow w
    takich sprawach?
    Z powazaniem
    Lech K.

  • 2. Data: 2002-08-02 08:43:40
    Temat: Re: Kasacja
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Kasację wnosi się do sądu II instancji, który wydał orzeczenie...

  • 3. Data: 2002-08-02 08:44:29
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    W dodatku obowiązuje tu przymus adwokacki/radcowski. No cyba ze jest się dr
    hab. prawa...

  • 4. Data: 2002-08-02 16:23:38
    Od: "pisces" <p...@g...pl>

    Niestety, odpowiedz nie na temat. Kasacje moze wniesc rowniez Ministar
    Sprawiedliwosci i dlatego tam napisalem.
    Chodzilo mi jednak o termin w jakim powinienem dostac odpowiedz z
    Ministerstwa Sprawiedliwosci co do ich decyzji w tej sprawie.
    Lech K.