  • 1. Data: 2008-09-23 05:56:14
    Temat: hałasujące quady
    Od: "krzysztof adrian" <k...@s...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu po osiedlach zasuwają quady
    hałasują - każdy wie jak
    w niedziele i święta, najchętniej wieczorem -

    Czy można coś z tym zrobić ?
    Czy takie wycieczki w terenie zabudowanym są dozwolone ?

    pozdr

  • 2. Data: 2008-09-23 09:57:16
    Temat: Re: hałasujące quady
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztof adrian" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w niedziele i święta, najchętniej wieczorem -
    >
    > Czy można coś z tym zrobić ?
    > Czy takie wycieczki w terenie zabudowanym są dozwolone ?

    podglos radio maryja

    Adas

  • 3. Data: 2008-09-23 18:01:04
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysztof adrian" <k...@s...pl> napisał w wiadomoœci

    > podglos radio maryja

    to nie takie proste.
    sama mam motocykl i jestem wielka milosniczka dwóch, trzech i czterech kół
    motocyklowych.
    Ale akurat niektórzy ( z naciskiem na "niektórzy") quadowcy doprowadzaja
    mnie do szału.
    Niedaleko mnie jest las i zapierdzielaja po takim lesie bez przerwy niemal.
    Dogonic takiego sie nie da a echo niesie odglosy po calym lesie....
    w dodatku jak wracaja noca, to łatwo zahaczyc o takiego, bo zadnych
    obrysówek ani dodatkowego oswietlenia nie ma. Jest jedna lampa, ktora
    wskazuje na waski sprzet...

    Ale jak pisalam.. w normalnych warunkach zatrzymanie tych wariatow przez
    policje jest praktycznie niemozliwe...
    brak słów

    E.

  • 4. Data: 2008-09-23 21:03:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ale jak pisalam.. w normalnych warunkach zatrzymanie tych wariatow
    > przez policje jest praktycznie niemozliwe...
    > brak słów

    W Wietnami nie takich byl patent, stalowa, cienka linka miedzy drzewami, na
    takiej wysokosci by wjechal w nia szyja swoja. Ale to bylo dawno temu i w
    Wietnamie... chyba nie legalne :)

  • 5. Data: 2008-09-23 22:24:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papkin pisze:

    > W Wietnami nie takich byl patent, stalowa, cienka linka miedzy drzewami,
    > na takiej wysokosci by wjechal w nia szyja swoja.

    Dawno ciebie z psychiatryka wypuścili?

  • 6. Data: 2008-09-23 22:29:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krzysztof adrian pisze:
    > Witam
    >
    > Od jakiegoś czasu po osiedlach zasuwają quady
    > hałasują - każdy wie jak

    Nie, nie każdy.

    > w niedziele i święta, najchętniej wieczorem -
    >
    > Czy można coś z tym zrobić ?

    Z reguły zakłócaniem spokoju zajmuje się policja lub czasami straż gminna.

    Z drugiej strony jeśli mają normalne wydechy (a nie jakieś ekstra
    głośne) to równie dobrze mogliby sobie jechać samochodami ludzie do
    kościoła albo na jakieś zakupy.

    > Czy takie wycieczki w terenie zabudowanym są dozwolone ?

    Jakie wycieczki?

    ATSD to quady dość rzadko mają rejestrację - a jeśli nie ma rejestracji,
    to nie są dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. Może pod tym
    kątem policja mogłaby też uderzyć?

    PS: Jest taki wynalazek, który nazywa się "interpunkcja". Słyszałeś
    może? ;->

  • 7. Data: 2008-09-24 10:01:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Dawno ciebie z psychiatryka wypuścili?

    Wlasnie z niego pisze, terapia internetowa czy jakos tak pani doktor to nazwala
    ;)

    Oczywiscie to nie bylo na powaznie, emotikonke ";)" chyba znasz. Ale sposob
    jest skuteczny, na wojnie na przyklad.

    Las albo prywatny albo nadlesnictwo ma nad nim piecze - zglosic lesnikowi ze
    ploszy zwierzeta taki pajac, maja chyba prawo zatrzymywac i legitymowac takich
    delikwentow?

    Quady sa ok ale na wydzielonym prywatnym terenie niech sie bawia, to jak
    jezdzenie jak debil motocyklem w stylu NINJA po zwyklych drogach.

  • 8. Data: 2008-09-24 11:03:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papkin pisze:

> [...]
    >
    > Oczywiscie to nie bylo na powaznie, emotikonke ";)" chyba znasz. Ale
    > sposob jest skuteczny, na wojnie na przyklad.

    To nie jest wojna i nawet nie podsuwaj takich pomysłów, bo jeszcze ktoś
    weźmie to poważnie i będzie tragedia.

  • 9. Data: 2008-09-24 12:52:00
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 24 Wrz, 12:01, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > Quady sa ok ale na wydzielonym prywatnym terenie niech sie bawia

    A pozniej jak wlasciciele prywatnych lasow sobie je pogrodza, to
    bedzie placz, ze jak tak mozna!

  • 10. Data: 2008-09-24 19:24:56
    Temat: Re: halasujace quady
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > A pozniej jak wlasciciele prywatnych lasow sobie je pogrodza, to
    > bedzie placz, ze jak tak mozna!

    akurat ten las jest pantwowy i kilkanascie metrow od domu.

    a zatrzymac? jak? moze wzorem innych wietnamskich pulapek wykopac dol i
    zakryc go liscmi....

    e.