  • 1. Data: 2006-04-18 12:53:21
    Temat: gwarancja
    Od: M <p...@w...pl>

    Co zrobić jeśli przedmiot się zepsuje w okresie gwarancji ale sklep
    został w międzyczasie zlikwidowany? Tracę gwarancję ?

  • 2. Data: 2006-04-18 13:13:29
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "M" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobić jeśli przedmiot się zepsuje w okresie gwarancji ale sklep został
    > w międzyczasie zlikwidowany? Tracę gwarancję ?

    kto udzielil gwarancji ???

  • 3. Data: 2006-04-18 13:36:16
    Od: M <p...@w...pl>

    Sklep udzielił gwarancji na dysk twardy seagate. Jeszcze się nie
    spotkałem z innym przypadkiem.

  • 4. Data: 2006-04-18 13:42:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Sklep udzielił gwarancji na dysk twardy seagate. Jeszcze się nie spotkałem z
    > innym przypadkiem.

    taa? A nie producent udziela gwarancji ? :)

  • 5. Data: 2006-04-18 13:51:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    M napisał(a):

    > Sklep udzielił gwarancji na dysk twardy seagate. Jeszcze się nie
    > spotkałem z innym przypadkiem.

    Mieszkasz zapewne w dzungli? ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 6. Data: 2006-04-18 15:24:09
    Od: M <p...@w...pl>

    Nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej producenta. Sklep przykleił
    naklejkę na dysk I DAŁ PARAGON. Jeśli taka karta przysługiwała to nic o
    niej nie wiem.

  • 7. Data: 2006-04-18 18:01:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    M napisał(a):
    > Co zrobić jeśli przedmiot się zepsuje w okresie gwarancji ale sklep
    > został w międzyczasie zlikwidowany? Tracę gwarancję ?

    Gwarancji udziela producent, nie sklep.

    Jacek

  • 8. Data: 2006-04-18 18:02:28
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    M napisał(a):
    > Sklep udzielił gwarancji na dysk twardy seagate. Jeszcze się nie
    > spotkałem z innym przypadkiem.

    Sklep nie udziela gwarancji. Z tytulu gwarancji odpowiada producent i to
    u niego mozesz bezposrednio reklamowac towar.

    Sklep ustawowo odpowiada za towar z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.

    Jacek

  • 9. Data: 2006-04-18 18:08:28
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    M napisał(a):
    > Nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej producenta. Sklep przykleił
    > naklejkę na dysk I DAŁ PARAGON. Jeśli taka karta przysługiwała to nic o
    > niej nie wiem.

    Wiec sproboj u producenta z tym co masz, czyli z dowodem zakupu.
    Zazwyczaj nie ma problemu z reklamacja.

    Jacek

  • 10. Data: 2006-04-18 18:13:31
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > Sklep nie udziela gwarancji.

    sklep pewnie nie, ale sprzedawca może

    > Z tytulu gwarancji odpowiada producent

    skąd ta pewność?
    z tytułu gwarancji odpowiada gwarant
    a nim może być producent, importer, sprzedawca itd.

    KG