  • 1. Data: 2004-05-27 14:48:33
    Temat: grozby
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Dzis moj Maly wrocil ze szkoly z kartka od wychowawczyni zebym zadzwonila.
    Co sie okazalo.Otoz mama jednego z kolegow z klasy groziła mu, ze jak
    dotknie znow jej syna to jego brat sie nim zajmie i popamieta. Straszyla go
    biciem.
    Przedtem kiedys straszyla podobnie mnie, bo jej syn sie skarzyl na
    mojego.Wtedy sledztwo przeprowadzone przez wychowawczynie i moje male
    prywatne, wykazalo, ze sprawy wogole nie bylo. (mialo byc kopanie po
    brzuchu i genitaliach) Wiek dzieci druga klasa.
    co zrobić? zgłosic policji czy to ma sens?
    TMK

  • 2. Data: 2004-05-27 16:18:28
    Temat: Re: grozby
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    TMK wrote:

> [...]
    > brzuchu i genitaliach) Wiek dzieci druga klasa.
    > co zrobić? zgłosic policji czy to ma sens?

    pogadać z dzieciakiem, żeby trzymał się od tego drugiego z daleka.
    Nawet jak tamten go zaczepia.

  • 3. Data: 2004-05-28 10:01:21
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 27 May 2004 11:18:28 -0500, na pl.soc.prawo, poilkj napisał(a):
> [...]

    "Jak znów dotknie"- jesteś pewna, że ta druga matka to idiotka, która nie
    ma co robić tylko lata za twoim synem?
    Pamiętasz Tomaszka Niechcica - on też zawsze był niewinny.
    Oczywiście się mylę, przepraszam cię - ale na wszelki wypadek pomyśl o tej
    sytuacji tak, jakby dotyczyła zupełnie obcych dzieci.
    Pamiętaj też, że dzieci bardzo szybko się godzą, a dorośli mogą zostać
    skłóceni po przyszłe pokolenia.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)