  • 1. Data: 2004-05-27 13:46:04
    Temat: platnosc karta a rachunek - c.d.
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    No dobrze, a jesli firma sie uprze i nie chca wydac rachunku? Gdzie to
    mozna zglosic lub czym ich postraszyc?
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 2. Data: 2004-05-27 15:43:25
    Temat: Re: platnosc karta a rachunek - c.d.
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *BartekB* [ n...@w...pl ] napisał(a):

    > No dobrze, a jesli firma sie uprze i nie chca wydac rachunku?

    zrobic awanture

    > Gdzie to mozna zglosic lub czym ich postraszyc?

    panstwowa inspekcja handlowa?

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-05-27 17:25:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Sarpedon napisał:

    > zrobic awanture

    > panstwowa inspekcja handlowa?

    Urząd skarbowy? W końcu to naruszenie ordynacji podatkowej (a wypadku
    VATowca także ustawy o PTU).

    Z mojego własnego doświadczenia - pismo skierowane do US z opisem
    przypadku (z podaniem dokładnych danych deliwkenta) i niewinnym pytaniem
    czy sprzedawca postąpił prawidłowo, posłane do wiadomości krnąbrnego
    sprzedawcy ("Informuję że w związku z odmowa wydania rachunku/faktury
    wystąpilismy do US w... z pytaniem jak w zalaczniku") działa cuda.
    Często juz do US nie trzeba wcale tego pisma posyłać. :-)

    Maddy zaprawiona w bojach z ADWOKATAMI co to "my faktur nie wystawiamy
    bo pozwalam nam na to ustawa O ADWOKATURZE"... biedacy, nacięli się

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl