  • 201. Data: 2020-05-07 11:23:26
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5eb31306$0$499$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.05.2020 o 21:07, J.F. pisze:
    >A znam jej skład?

    >Szczerze. A chgw. Może jest w tarczy 7.12 w punkcie ak74, a może jest
    >zastąpiona punktem zzzchgw pakietu w wersji 14.1?

    nie mowie nie :-)

    >Co kończy dyskusję. Żeby zaufać sasinowi to musiałbym się z pisiorem
    >na łby pozamieniać.

    >Wracamy do sprawy co to za komisja. Bo jestem w stanie sobie
    >wyobrazić taką, co ich nie zdziwi jak im nie przyniosą urny a wyniki.

    https://demotywatory.pl/4988076/Aby-chronic-Polakow-
    przed-koronawirusem-rzad-poda-wyniki

    >Ponoć o trzy miliony więcej niż uprawnionych. Co oznacza, że
    >spodziewają się frekwencji na poziomie 110%. Taki to sasin fachowiec.
    >Nic dziwnego,

    Tych zwyklych kart wyborczych tez bylo zawsze w nadmiarze, bo to
    jednak do konca nie wiadomo ile gdzie bedzie potrzeba.

    >że jak smoleńsk zorganizował to się rozbili. Zeszli poniżej 100%
    >wysokości...

    Cos mi chodzi po glowie, ze w pozniejszych czasach tez probowali sie
    upchnac, ale piloci byli juz z LOT i twardo - maszyna przeciazona,
    ktos musi wysiasc ..

    J.

  • 202. Data: 2020-05-07 16:22:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2020 o 11:23, J.F. pisze:

    > Tych zwyklych kart wyborczych tez bylo zawsze w nadmiarze, bo to jednak
    > do konca nie wiadomo ile gdzie bedzie potrzeba.

    Ale w nadmiarze do planowanej frekwencji - bo tej nigdy nie przewidzisz
    dokładnie, a nie do liczby uprawnionych. Powiem więcej - wydaje mi się,
    że nigdy nawet nie zbliżyła się do liczby uprawnionych.

    > Cos mi chodzi po glowie, ze w pozniejszych czasach tez probowali sie
    > upchnac, ale piloci byli juz z LOT i twardo - maszyna przeciazona, ktos
    > musi wysiasc ..

    Wcześniej, potem... bez żadnego trybu. Krzywo, prosto aby ostro.

    --
    Shrek

  • 203. Data: 2020-05-07 16:53:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >przewidzisz dokładnie, a nie do liczby uprawnionych. Powiem więcej -
    >wydaje mi się, że nigdy nawet nie zbliżyła się do liczby

    Mozesz miec racje ... ale jak Sasin mial dostarczyc kazdemu, to juz
    musi miec co najmniej tyle, ile uprawnionych.

    I tu sie moze lekki nadmiar przydac ..

    >Wcześniej, potem... bez żadnego trybu. Krzywo, prosto aby ostro.

    W kazdym badz razie cos mi chodzi po glowie, ze taki incydent sie
    zdarzyl.
    O, sklerozy jeszcze nie mam
    https://wolnosc24.pl/2016/12/05/przeciazony-samolot-
    awantury-na-pokladzie-jak-rzad-wracal-z-londynu-czy-
    oni-niczego-sie-nie-nauczyli/

    Wychodzą na jaw kolejne szczegóły powrotu rządowej delegacji z premier
    Szydło z Londynu w ubiegłym tygodniu. Do wiozącego ją samolotu weszło
    dwa razy więcej pasażerów niż było miejsc. Musiał interweniować
    kapitan.

    "kiedy dziennikarze zajęli miejsca w samolocie, weszła rządowa
    delegacja. Zabrakło miejsc, w efekcie, po negocjacjach z załogą, część
    osób musiała opuścić embraera 175. To jednak nie rozwiązało problemu,
    ponieważ samolot był wciąż źle wyważony. Pasażerowie siedzieli w
    tylnej części maszyny, podczas gdy znajdująca się z przodu salonka nie
    była zapełniona. W tej sytuacji kapitan odmówił lotu."

    Roznica taka, ze wczesniej byl rozkaz "poleciec i dostarczyc" to
    lecieli,
    a tu juz "g* mi zrobicie" :-)

    Choc tak po prawdzie ... samolot raczej obliczony wagowo na ilosc
    miejsc, a ewentualna niewielka nadwyzka ... moze da sie zlekcewazyc
    bez wiekszych skutkow.
    Tzn w Tu-154 sie da, bo w Airbusie czy Benku z automatem startowym to
    nie bylbym juz taki pewien :-)

    Tylko czegos nie rozumiem.
    To oni nie wiedza, ile jest miejsc w samolocie ?
    I zabrali na powrot jakis kolesiow ? Bo przeciez najpierw musieli
    poleciec.

    I tak wysadzali, ze zostaly puste miejsca ? Czy za duzo bylo
    niegodnych salonki ?

    I na koniec problem czysto techniczny - samolot ma jakies tensometry w
    podwoziu, i sam sie wazy, czy na lotnisku maja jakies wagi, ze po tym
    calym zamieszaniu ustalili srodek ciezkosci ?

    W sumie trzy czujniki w nowoczesnym samolocie nie powinny dziwic.

    J.

  • 204. Data: 2020-05-07 18:38:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2020 o 16:53, J.F. pisze:

    > Mozesz miec racje ... ale jak Sasin mial dostarczyc kazdemu, to juz musi
    > miec co najmniej tyle, ile uprawnionych.
    >
    > I tu sie moze lekki nadmiar przydac ..

    No ale 10% to trochę duży nadmiar. Tak jak pisałem - oni to zamierzali
    rozrzucać jak ulotki od pizzy - bez żadnego trybu i kontroli.

> [...]
    > calym zamieszaniu ustalili srodek ciezkosci ?
    >
    > W sumie trzy  czujniki w nowoczesnym samolocie nie powinny dziwic.

    Chyba generalnie mają. W airbusach to nawet napewno mają jakieś czujniki
    nacisku, bo był przypadek że któryś swierdził, że jeszcze za mały
    nacisk, więc są w powietrzu, więc nie ma co hamować. Znaczy airbus bo
    pilot miał inne zdanie. I tak dyskutowali mniej więcej do krzyżówki
    pasów na EPWA:(

    --
    Shrek

  • 205. Data: 2020-05-07 20:44:35
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-05-05 o 11:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik  Krzysztof napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A ma to jakies znaczenie, ze taki dlugi ?
    >
    > Bo jesli w srodku nie ma dlugich korytarzy, tylko klatki co kawalek, to
    > sie prawie nie rozni od innych budynkow.
    >
    > A nie, rozni sie - niektorzy "na druga strone ulicy" musza najpierw 400m
    > przejsc.

    Nie, są tzw. prześwity:
    https://goo.gl/maps/iUUgzi8b4nuYuDDk7

    :)

    --
    P.

  • 206. Data: 2020-05-07 20:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz, że to była pierwsza rzecz, o której pomyślałem? Nie tyle o
    > zwrocie - bo zamówienie wykonano. Tylko o niegospodarności. Bo przecież
    > to jednak pewnie kilka milionów złotych kosztowało.

    Liczysz po 10gr za komplet?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 207. Data: 2020-05-08 02:18:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na statku liczy I oficer (chief), po to studia kończy.
    Woda, bunkier, ładunek, pasażerowie, kalkulator do łapy i jazda...

    -----

  • 208. Data: 2020-05-08 11:18:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2020 13:28:27 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Przeczucie mówi mi, że nie będzie to kieszeń Sasina.

    W Gazecie napisali że całymi kosztami druku obciążony Sasin będzie właśnie.

  • 209. Data: 2020-05-08 11:35:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 May 2020 02:18:45 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W Gazecie napisali że całymi kosztami druku obciążony Sasin będzie właśnie.

    Nie mogę się doczekać, kiedy zerotura postawi zarzuty temu tytanowi
    organizacji & logistyki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 210. Data: 2020-05-08 11:42:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 11:35:17 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Nie mogę się doczekać, kiedy zerotura postawi zarzuty temu tytanowi
    > organizacji & logistyki.

    Młody już nie jestem ale nie mogę sobie przypomnieć żeby jakiś polityk w Polsce
    poniósł odpowiedzialność za np niegospodarność.
    Tak to chyba tylko w Korei.