  • 211. Data: 2020-05-08 12:02:38
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 May 2020 02:42:09 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Młody już nie jestem ale nie mogę sobie przypomnieć żeby jakiś polityk w Polsce
    poniósł odpowiedzialność za np niegospodarność.

    Płotkom się zdarzyło:
    https://lodz.naszemiasto.pl/mniejszy-wyrok-dla-pecza
    ka/ar/c1-743106
    https://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spolecze
    nstwo/krakow-byli-samorzadowcy-skazani-za-niegospoda
    rnosc-sad-rozpoznaje-apelacje,92833.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 212. Data: 2020-05-08 12:09:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > Młody już nie jestem ale nie mogę sobie przypomnieć żeby jakiś polityk w Polsce
    poniósł odpowiedzialność za np niegospodarność.
    > Tak to chyba tylko w Korei.

    Chyba Północnej. Albo w ChRL.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 213. Data: 2020-05-08 12:19:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 12:02:55 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Płotkom się zdarzyło:
    > https://lodz.naszemiasto.pl/mniejszy-wyrok-dla-pecza
    ka/ar/c1-743106

    4 lata za 42mln, pewnie wyszedł po 2. Nic tam nie ma o komiczności wyrównania strat
    42mln strat. To coś podobnie pewnie druk i konfekcjonowanie kart wyborczych dla PP
    kosztował.

    > https://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spolecze
    nstwo/krakow-byli-samorzadowcy-skazani-za-niegospoda
    rnosc-sad-rozpoznaje-apelacje,92833.html

    3,6mln, drobnica
    Tu coś piszą o obowiązkach wyrównania szkód ale łącznie mi wychodzi coś koło 1mln
    tylko.

  • 214. Data: 2020-05-08 13:18:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Fri, 8 May 2020 02:18:45 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    >Nie mogę się doczekać, kiedy zerotura postawi zarzuty temu tytanowi
    >organizacji & logistyki.

    W cuda wierzysz.
    A moze i sam zaplaci ... tylko najpierw nagrode dostanie, za sprawne
    przygotowanie wyborow :-)

    Ale wiecej jest wierzacych
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenc
    kie2020/najnowsze-fakty/news-prokuratorzy-zajma-sie-
    gminami-ktore-przekazaly-poczcie-spis,nId,4483812

    "Śledczy zajmą się każdą gminą, która przekazała dane Poczcie
    Polskiej. To efekt działań organizacji pozarządowej - informuje w
    piątek "Rzeczpospolita"."

    A Ziobro pewnie juz tam okolnik smazy :-)

    J.

  • 215. Data: 2020-05-08 14:15:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    >
    > "Śledczy zajmą się każdą gminą, która przekazała dane Poczcie
    > Polskiej. To efekt działań organizacji pozarządowej - informuje w

    Śledczy nie zajmą się, bo znowu prokuratur umorzy po 3 godzinach.
    Kto podniesie rękę na władzę może być pewien, że mu władza tę rękę
    odrąbie. Jak mówił Cyrankiewicz w 56 roku.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 216. Data: 2020-05-08 14:23:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 08 May 2020 14:15:48 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Śledczy nie zajmą się, bo znowu prokuratur umorzy po 3 godzinach.
    > Kto podniesie rękę na władzę może być pewien, że mu władza tę rękę
    > odrąbie. Jak mówił Cyrankiewicz w 56 roku.

    Artykuł jest z 7:26, więc tym razem trzy godziny nie wystarczyły, tym
    bardziej że zawiadomienie musiało wpłynąć jeszcze wcześniej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 217. Data: 2020-05-08 14:25:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

    > Artykuł jest z 7:26, więc tym razem trzy godziny nie wystarczyły, tym
    > bardziej że zawiadomienie musiało wpłynąć jeszcze wcześniej.

    Etam, za dużo było hałasu, to choć teraz decyzja zapadła po 3
    godzinach, to dla niepoznaki wydadzą ją po 3 dniach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 218. Data: 2020-05-08 14:41:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 May 2020 02:18:45 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W Gazecie napisali że całymi kosztami druku obciążony Sasin będzie właśnie.

    Właśnie okazało się, że karty wydrukowały się same:
    https://wyborcza.pl/7,75398,25930166,sasin-to-nie-ja
    -drkowalem-karty-wyborcze-poczta-my-tez-nie.html#s=B
    oxMMt3

    "Gdy w środę okazało się, że wyborów jednak w maju nie będzie, opozycja i
    media zaczęły pytać, kto odpowie za druk pakietów, które prawdopodobnie nie
    będą już przydatne.

    Zrzucanie odpowiedzialności zaczęło się wcześniej. 30 kwietnia, po tekstach
    "Wyborczej", resort Sasina wydał oświadczenie, w którym odcina się od
    sprawy: "Ministerstwo Aktywów Państwowych nie odpowiada za druk kart
    wyborczych ani za przygotowanie pakietów do głosowania korespondencyjnego.
    Nie wynajmowało też żadnych prywatnych firm do ich przygotowania. To Poczta
    Polska prowadzi czynności zmierzające do przygotowania wyborów w trybie
    korespondencyjnym na podstawie decyzji Premiera Mateusza Morawieckiego z
    dnia 16 kwietnia".
    Także Poczta Polska odżegnuje się od jakiejkolwiek odpowiedzialności. Jej
    rzeczniczka, Justyna Siwek stwierdziła w piątek: - Poczta Polska nie
    rozpoczęła dystrybucji pakietów wyborczych i nie zlecała druku kart. Nie
    zostały też zatrudnione żadne dodatkowe osoby do wsparcia tego procesu."

  • 219. Data: 2020-05-08 14:56:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > rozpoczęła dystrybucji pakietów wyborczych i nie zlecała druku kart. Nie
    > zostały też zatrudnione żadne dodatkowe osoby do wsparcia tego procesu."

    Może jakiś bezdomny wysupłał ostatni grosz i zapłacił za wydruk kart?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 220. Data: 2020-05-08 15:04:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2020 o 14:41, Olin pisze:

    > Właśnie okazało się, że karty wydrukowały się same:

    Samoistny druk kart do głosowania, to akurat jest najmniejszy problem.
    Mnie zaczyna intrygować, kto te wybory organizował. Bo podobno Państwowa
    Komisja Wyborcza też nie. Wychodzi na to, że w ogóle do ustalenia
    organizatorów tych wyborów trzeba będzie nowej Komisji Śledczej. Ktoś
    najwyraźniej próbował sie podszyć pod organa państwowe. Skoro to takie
    dziwnie tajemnicze, to może jakieś "służby specjalne" za tym stoją. Pół
    biedy, jak przynajmniej nasze rodzime.

    --
    Robert Tomasik