  • 11. Data: 2009-02-16 10:40:25
    Temat: Re: gdzie zglosic taka sprawe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 11:21:39 +0100, Herald napisał(a):

    > Tak się zastanawiam, po co Wam REGON by "donieść" do skarbówki? Wszak ma
    > sajcie ma podany NIP i adres, miasto ..... w Ząbkowicach jest tylko
    > jeden US - przy ul. L. Waryńskiego 2A No i co chcecie im podrzucić za
    > temat? "Spamowanie" na grupach? Tylko idiota by na taki "donos"
    > zareagował

    Och, nieopodatkowana działalność reklamowa? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-02-16 11:43:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Och, nieopodatkowana działalność reklamowa? ;-)

    To byś musiał na Internet donieść, bo to on świadczy nieodpłatnie
    usługi. Oczywiście na ten Internet z siedzibą w Warszawie :-)

    M.

  • 13. Data: 2009-02-16 12:58:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 12:43:41 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > To byś musiał na Internet donieść, bo to on świadczy nieodpłatnie
    > usługi.

    Od pozywania internetu to tu jest ktoś inny.
    Nb. jutro idę świadkować w "tamtej" sprawie. Może być kolorowo ;-)

  • 14. Data: 2009-02-16 13:03:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Od pozywania internetu to tu jest ktoś inny.
    > Nb. jutro idę świadkować w "tamtej" sprawie. Może być kolorowo ;-)

    Idę już po piwo i chipsy. A o co w ogóle chodzi?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 15. Data: 2009-02-16 13:09:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 14:03:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Idę już po piwo i chipsy. A o co w ogóle chodzi?

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,47404
    11.html

  • 16. Data: 2009-02-16 13:17:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,47404
    11.html

    ALe skromny jesteś :-P Z tego tekstu nie wynika, że siedziba Internetu
    jest w Warszawie :-)

    http://olgierd.bblog.pl/wpis,internet;z;siedziba;w;w
    arszawie,19073.html

    BTW: rozprawa jest "w siedzibie" czy we Wrocławiu?

    M.

  • 17. Data: 2009-02-16 13:52:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 14:17:44 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

> [...]
    >
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,internet;z;siedziba;w;w
    arszawie,19073.html

    > BTW: rozprawa jest "w siedzibie" czy we Wrocławiu?

    To nie są te same sprawy!
    W pierwszej jestem tylko skromnym świadkiem, mam mówić prawdę, całą
    prawdę i tylko prawdę, tak mi dopomóż Bóg!

    W drugiej jestem kryminalistą, mogę łgać ile wlezie. Tu poszło zażalenie
    na przekierowanie sprawy do siedziby internetu, troszkę potrwa, nim sąd
    się upora z tym problematem.
    Dobrze, że nie mam nakazu powstrzymywania się od komputera i internetu ;-)