  • 1. Data: 2009-02-13 18:39:36
    Temat: gdzie zglosic taka sprawe
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Mam taki problem, user o okreslonym mailu wyslal na grupe mail z postem i
    skopiowanymi setki razy adresami mailowymi mojej firmy. Czy to można gdzieś
    zgłosić? grupa pl.regionalne.wroclaw. Znam adres e-mail osoby która to
    zrobiła (prywatnego maila napisal).

  • 2. Data: 2009-02-13 19:32:55
    Temat: Re: gdzie zglosic taka sprawe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:39:36 +0100, bbl napisał(a):

    > Mam taki problem, user o okreslonym mailu wyslal na grupe mail z postem
    > i skopiowanymi setki razy adresami mailowymi mojej firmy. Czy to można
    > gdzieś zgłosić? grupa pl.regionalne.wroclaw.

    Spamowałeś i się doigrałeś.
    Nb. zrobiłeś to samo, lamerze -- gdzie mam to zgłosić?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-13 21:14:55
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > Spamowałeś i się doigrałeś.
    > Nb. zrobiłeś to samo, lamerze -- gdzie mam to zgłosić?

    z głową wszystko w porządku?

  • 4. Data: 2009-02-13 21:37:36
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości news:gn4o05

    > z głową wszystko w porządku?

    Ale spamowałeś przecież. To o co Ci chodzi?

    Pozdrawiam-
    zenek

  • 5. Data: 2009-02-13 21:47:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 22:14:55 +0100, bbl napisał(a):

    > z głową wszystko w porządku?

    Schowaj się, posyp głowę popiołem, ładnie przeproś, bo możesz mieć tu
    taką "reklamę", że się latami nie pozbierasz.

  • 6. Data: 2009-02-13 21:53:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Schowaj się, posyp głowę popiołem, ładnie przeproś, bo możesz mieć tu
    > taką "reklamę", że się latami nie pozbierasz.

    Spamerek jeszcze się na pl.comp.security poskarżył :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 7. Data: 2009-02-13 21:58:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 22:53:26 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Spamerek jeszcze się na pl.comp.security poskarżył

    A oto i strona firmowa spamerka, który rżnie głupa:

    http://www.rafsoft.net/

  • 8. Data: 2009-02-14 09:39:19
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > A oto i strona firmowa spamerka, który rżnie głupa:
    > http://www.rafsoft.net/

    och, to i tak potraktowano go ULGOWO

    http://www.stat.gov.pl/regon/
    I tu wpisujemy regon ze strony kontakt...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2009-02-14 15:10:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 10:39:19 +0100, rezist.com napisał(a):

    > och, to i tak potraktowano go ULGOWO
    >
    > http://www.stat.gov.pl/regon/
    > I tu wpisujemy regon ze strony kontakt...

    ... i mały donosik do urzędu skarbowego ;-)

  • 10. Data: 2009-02-16 10:21:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 15:10:44 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > ... i mały donosik do urzędu skarbowego ;-)

    Tak się zastanawiam, po co Wam REGON by "donieść" do skarbówki?
    Wszak ma sajcie ma podany NIP i adres, miasto ..... w Ząbkowicach jest
    tylko jeden US - przy ul. L. Waryńskiego 2A
    No i co chcecie im podrzucić za temat? "Spamowanie" na grupach?
    Tylko idiota by na taki "donos" zareagował ;)