  • 1. Data: 2005-02-17 13:19:20
    Temat: gdzie wykonać ekspertyzę umowy w oparciu o prawo niemieckie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Witam,

    Chcę zawrzeć umowę z niemieckim kontrahentem w oparciu o niemieckie prawo.
    Czy możecie mi polecić jakąś firmę lub osobę, która mogłaby wykonać
    ekspertyzę prawną tej umowy. Chodzi o to, żebym wiedział jakie są różnice w
    stosunku do polskiego prawa i jaki wskazać sposób rozstrzygania sporów
    (właściwy sąd)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-02-17 16:08:33
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    W artykule <cv25pe$opb$1@nemesis.news.tpi.pl> plusz napisal(a):

> [...]
    > stosunku do polskiego prawa i jaki wskazać sposób rozstrzygania sporów

    wybierz dowolną niemiecką kancelarię prawną działającą w polsce.
    BSJP, Rödl&Partner czy całą rzesza innych. Jakbyś tak miasto większe
    podał w pobliżu Ciebie byłoby łatwiej.

    I przygotuj się na słony wydatek :)

    --
    Biuro Doradztwa Prawnego
    http://bdp.e-wro.com

  • 3. Data: 2005-02-18 06:37:38
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > wybierz dowolną niemiecką kancelarię prawną działającą w polsce.
    > BSJP, Rödl&Partner czy całą rzesza innych. Jakbyś tak miasto większe
    > podał w pobliżu Ciebie byłoby łatwiej.
    >
    > I przygotuj się na słony wydatek :)

    gdybym chciał ponieść duży wydatek, to otworzyłbym książkę telefoniczną i
    rzeczywiście wybrał jedną z większych kancelarii sieciowych :)
    ale ponieważ wolę zrobić to na rozsądnych warunkach, pytam najpierw na
    grupie i mam już efekty na priva :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )