  • 1. Data: 2005-02-17 12:29:22
    Temat: AC, kradzież i problem
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    Witam,
    Mam poważny problem, bardzo proszę o pomocne rady, jeśli to możliwe.
    Skradziono mi SC, rocznik 2000, ubezpieczone było w PZU, miałem wykupiony
    pełny pakiet, tak było od nowości bo i samochód mam od nowości, nie
    zgłaszałem szkód.... Kwota ubezpieczenia 11 000 zł.
    Problem mój polega na tym , że nie mogę znaleźć drugiego kluczyka, który
    jest zadeklarowany w umowie z PZU.
    Zgłosiłem szkodę na policji, potem w PZU. no i mam ten kluczyk dostarczyć.
    Kluczyk ten nie był używany i jak mi się wydaje powinien leżeć w szufladzie
    w domu. Ostatni raz widziałem go we wrześniu/ październiku, bo wymieniłem
    kluczyki bo stary zaczął stwarzać problemy przy otwieraniu. Zapasowy kluczyk
    schowałem - jak mi sie wydaje- do szuflady biurka...
    Mieszkanie zostało gruntownie przeszukane, przeze mnie, przez żonę a nawet
    przez teściową. Kluczyk przepadł, i śni mi się teraz po nocach. nie miałem
    pojęcia że mi zginął bo inaczej już dawno bym to zgłosił...:-(
    No i muszę napisać oświadczenie, że niestety drugiego kluczyka nie mogę
    oddać PZU. na 99% (jak mi wszyscy wokół mówią) odszkodowanie mi sie nie
    dostanie... to dla mnie katastrofa - nie mam samochodu, i kasy na inny..
    Dojazd żony do pracy zajmował 15 min a teraz zajmuje jej ponad godzinę...
    I pomyśleć, że przez 5 lat płaciłem za cały pakiet, a i tak brak kluczyka
    załatwił mnie totalnie...

    bardzo proszę o rady, czy mam jakieś mam możliwości?.

    pozdr.
    lori(at)polbox.com
    Tadeusz
    PS. taki sam list wysłałem również na alt.pl.biznes.ubezpieczenia

  • 2. Data: 2005-02-17 12:33:31
    Temat: Re: AC, kradzież i problem
    Od: "karrool" <t...@w...pl>

> [...]
    > I pomyśleć, że przez 5 lat płaciłem za cały pakiet, a i tak brak kluczyka

    idź dorobić drugi i będziesz miał drugi.....
    nikt nie mówi że ma być oryginał

  • 3. Data: 2005-02-17 12:54:12
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    Użytkownik "karrool" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > idź dorobić drugi i będziesz miał drugi.....
    > nikt nie mówi że ma być oryginał
    po 1
    dorobienie trwa 2 tygodnie bo to kluczyk z immobilizerem
    po 2 jeden kluczyk jest w już oddany do pzu
    po 3 kluczyk w umowie zadeklarowany jest oryginalny

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-02-17 13:12:05
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    przeszukaj mieszkanie bardzo szczegolowo..
    ja swoj tach schowalem ze trzepanie 3x nie pomoglo, samochod juz sprzedalem,
    obiecalem ze 2 kluczyk znajde i moja mama go znalazla po tygodniu...
    schowalem go na dni takiego malego etui w ktorym byly okulary do teleskopu
    ktorym bawilem sie za mlodu a teraz stoi do ozdoby..
    Przy wlasnych poszukiwaniach zagldalem do etiui, wyjmowalem okulary, a
    kluczyk byl na samym dnie pod bibula ochronna ;)))))) rewelka nikt by nie
    znalazl ;)))))

  • 5. Data: 2005-02-17 13:30:13
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Lori" <l...@p...com> napisał w wiadomości

    > po 1
    > dorobienie trwa 2 tygodnie bo to kluczyk z immobilizerem

    Dwa tygodnie sie takie klucze robi ?
    Ja zgubilem swoj do lanosa, tez z immobilizerem.
    1. musialem kupic material, nie wyrzezbiony klucz: 50 pln.
    2. przejsc sie do slusarza coby go wyrzezbil: 30 pln.
    3. wrocic sie do daewoo i zakodowac immobilizer : 50 pln.

    kosztowne, ale mam nowy oryginalny kluczyk :)
    cala operacja do wykonania w dwie godziny, zalezy jak daleko masz do
    slusarza :)

    > po 2 jeden kluczyk jest w już oddany do pzu

    To byl blad oddawac jeden nie majac przy sobie drugiego.

    > po 3 kluczyk w umowie zadeklarowany jest oryginalny

    A po czym poznaja ze ten nowy to nieoryginalny?
    Przeciez zrobia Ci to na firmowym kluczu :)
    Moj nowy niczym nie rozni sie od starego, no moze tylko tym ze nie jest tak
    zniszczony.

    pawel

  • 6. Data: 2005-02-17 13:31:01
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Pawel Jakusz wrote:

> [...]
    >
    > kosztowne, ale mam nowy oryginalny kluczyk :)
    > cala operacja do wykonania w dwie godziny, zalezy jak daleko masz do

    Tylko jak wrocic do ukradzionego samochodu......

    Boguslaw

  • 7. Data: 2005-02-17 14:03:17
    Od: "karrool" <t...@w...pl>

> [...]
    > po 2 jeden kluczyk jest w już oddany do pzu
    > po 3 kluczyk w umowie zadeklarowany jest oryginalny

    to daj kluczyk sąsiada będzie oryginalny:)))
    a sprawny nie musi być.
    tylko ząbki odłam.......
    ja oczywiście sobie żartuję jakby co.......

  • 8. Data: 2005-02-17 14:28:26
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    a moze ktos Ci podpieprzyl kluczyk.. a potem samochod

  • 9. Data: 2005-02-17 14:39:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > kluczyk byl na samym dnie pod bibula ochronna ;)))))) rewelka nikt by nie
    > znalazl ;)))))

    jak nikt :) mama znalazla,
    matki jednak maja talent do znajdowania rzeczy ktorych niepowinny :) i nie
    zawsze nam synom wychodzi/wychodzilo to na dobre :)

  • 10. Data: 2005-02-17 16:36:38
    Od: "Lori" <l...@p...com>

> [...]
    > Przy wlasnych poszukiwaniach zagldalem do etiui, wyjmowalem okulary, a
    > kluczyk byl na samym dnie pod bibula ochronna ;)))))) rewelka nikt by nie

    właśnie mam wrażenie , że ja też go tak schowałem...;-((

    pozdr.