  • Data: 2015-05-07 09:48:53
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-07 o 09:43, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > To jest problem zbyt dużej regulacji tego rynku - jakaś regulacja być
    > powinna, ale przesadna prowadzi właśnie do patologii.

    Przesadna regulacja to mity sprzed lat. Co nie znaczy, że prawnik ma
    pracować za darmo, w końcu musi uzbierać w miesiącu te kilkanaście
    tysięcy przychodu, aby utrzymać siebie, kancelarię, sekretarkę, wykupić
    ubezpieczenie (nieraz ze składka 15 000 zł rocznie) itp, więc trudno aby
    ot-tak-sobie poświęcał 1/20 miesięcznego czasu pracy na jakichś
    roszczeniowych debili typu marek.

    --
    Liwiusz