  • 1. Data: 2002-02-20 13:33:09
    Temat: gdzie jest ???
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    poszukuje miejsca gdzie jest pełny tekst obowiązującego Kodeksu Drogowego
    może ktoś zna jakiegoś linka??

  • 2. Data: 2002-02-20 13:50:18
    Temat: Re: gdzie jest ???
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "IceCool" napisał w wiadomości:
    > poszukuje miejsca gdzie jest pełny tekst obowiązującego Kodeksu Drogowego
    > może ktoś zna jakiegoś linka??

    Ja mam kompletny w formacie PDF zawierający wsystkie zmiany (rozmiar pliku
    693 kB).
    Mogę przesłać na e-maila lub wrzucić na serwer www.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-02-20 13:55:07
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Serwiz" napisał w wiadomości:
    > Ja mam kompletny w formacie PDF zawierający wsystkie zmiany (rozmiar pliku
    > 693 kB).
    > Mogę przesłać na e-maila lub wrzucić na serwer www.
    >
    > Serwiz

    Mam też broszurkę też w formacie PDF ze zmianmi w kodeksie drogowym 2002.
    Jest tam wszystko bardzo ładnie wytłumaczone łącznie z rysunkami co osobom
    mającym problemy ze zrozumienime tekstu może znacznie ułatwić życie (plik ma
    rozmiar 1.4 MB).
    Broszurka wydana przez Ministerstwo Infrastruktury i Krajowa Rada
    Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-02-20 14:38:34
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik IceCool <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:pANc8.1929$V...@n...chello.at...
    > poszukuje miejsca gdzie jest pełny tekst obowiązującego Kodeksu
    Drogowego
    > może ktoś zna jakiegoś linka??

    prawo.hoga.pl
    www.sejm.gov.pl