  • 1. Data: 2002-02-20 12:15:05
    Temat: Do domu z nakazem i bez...
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Kogo według prawa muszę wpuścić do mieszkania ???
    Jakie muszą być spełnione warunki aby ten wymóg mógł zaistnieć ?

    --
    Joogi

  • 2. Data: 2002-02-20 14:44:59
    Temat: Re: Do domu z nakazem i bez...
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 20 Feb 2002, Joogi wrote:

    > Kogo według prawa muszę wpuścić do mieszkania ???

    Tego kogo ustawa przewiduje :) (ale nie ankietera spisu powszechnego - nie
    wracajmy do tego wątku).

    > Jakie muszą być spełnione warunki aby ten wymóg mógł zaistnieć ?

    Żądający wpuszczenia musi przedstawić dokument stwierdzający jego prawo do
    tego.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-02-21 16:16:36
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Tego kogo ustawa przewiduje :) (ale nie ankietera spisu powszechnego - nie
    > wracajmy do tego wątku).

    Tzn ??? Kogo ? O to właśnie pytałem... Ankietera i tak nie wpuszczę choćbym
    musiał...

    --
    Joogi