  • 1. Data: 2002-02-20 11:47:00
    Temat: Mandat
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam !!
    Stalo sie jakis czas temu dostalem mandacik w kwocie 200 zeta :((, i punkcisze.
    Mandatu nie zaplacilem :) ale interesuje mnie jak dlugo jestem poza
    zainteresowaniem Skarbowki ???? Mam zamiar go zaplacic w najblizszym czasie
    wczesniej nie mialem kaski :((

    Pozdrofka
    Mandat :))

  • 2. Data: 2002-02-20 14:06:05
    Temat: Re: Mandat
    Od: "Karol Przeliorz" <k...@h...pl>

    Olej to az cie wezwa, koszt egzekucji to ok 5-10 zl dla tej sumy, ale nie
    zignoruj wezwania bowiem moga ci z wyplaty sciagnac.
    KP

  • 3. Data: 2002-02-20 19:16:28
    Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "Karol Przeliorz" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Olej to az cie wezwa, koszt egzekucji to ok 5-10 zl dla tej sumy, ale nie
    > zignoruj wezwania bowiem moga ci z wyplaty sciagnac.
    > KP

    Poczekaj na komornika skarbowego. Ostatnio to sie troche przyspieszylo,
    kiedys trwalo nawet 1,5-2 lata,
    czyli w sumie przy dosc wysokiej wtedy inflacji oplacalo sie. :)))

    GreGG

  • 4. Data: 2002-02-22 01:51:45
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    1. mandat nie ma odsetek
    2. komornik weżmie 7,40 zł
    3. a wezwą cię gdzieś tak za dwa lata.
    4.żyć nie umierać.
    5. na przyszłość mandatu nie przyjmuj pójdziesz do sądu
    a tam się sprawa przedawni i hej.

  • 5. Data: 2002-02-22 02:12:58
    Od: m...@w...pl (marko)

    > mi skarbowy potrącił z rozliczenia rocznego
    w nominalnej wysokości po 1.5 roku
    marko

  • 6. Data: 2002-02-22 15:05:05
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "technov" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. a wezwą cię gdzieś tak za dwa lata.
    > 4.żyć nie umierać.
    > 5. na przyszłość mandatu nie przyjmuj pójdziesz do sądu

    Albo sie nie przedawni wiec dostaniesz w dupe ze hej;))

  • 7. Data: 2002-02-22 15:13:38
    Od: gajowy <s...@p...onet.pl>

    technov wrote:

    > 1. mandat nie ma odsetek
    > 2. komornik weżmie 7,40 zł
    > 3. a wezwą cię gdzieś tak za dwa lata.
    > 4.żyć nie umierać.

    Święta prawda.
    Ostatnie mnie komornik ścignął o mandaty z '97r (!)
    100 zł - to nie to samo 100zł.
    Koszt jakieś 7 zł dodatkowo.

    > 5. na przyszłość mandatu nie przyjmuj pójdziesz do sądu
    > a tam się sprawa przedawni i hej.

    Diabli wiedzą tak naprawdę.
    Np w Krakowie (podobno) są w miarę na bieżąco.
    --
    pozdrawiam
    gajowy

  • 8. Data: 2002-02-22 19:27:54
    Od: "rolek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "gajowy" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Święta prawda.
    > Ostatnie mnie komornik ścignął o mandaty z '97r (!)
    > 100 zł - to nie to samo 100zł.
    > Koszt jakieś 7 zł dodatkowo.

    hej, Gajowy, a kiedy to było ostatnio? Bo jeśli na prawdę niedawno, to dałeś
    plamę-przypominam o 3 letnim terminie przedawnienia wykonania kary

    Rolek

  • 9. Data: 2002-02-22 20:38:21
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "technov":
    > 5. na przyszłość mandatu nie przyjmuj pójdziesz do sądu
    > a tam się sprawa przedawni i hej.

    Fajna rada ! Mój znajomy też skorzystał z takiej rady i nie przyjął mandatu
    50 zł za złe parkowanie od Straży Miejskiej. W sądzie dostał 200 zł i 100 zł
    kosztów, odwołał się, Sąd Okręgowy utrzymał w mocy i dołożył 100 zł kosztów.
    Żyć i nie umierać !

    W. G.

  • 10. Data: 2002-02-23 04:12:57
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "rolek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > hej, Gajowy, a kiedy to było ostatnio? Bo jeśli na prawdę niedawno, to dałeś
    > plamę-przypominam o 3 letnim terminie przedawnienia wykonania kary

    Jakie przedawnienie?
    Mandat stanowi twoj dlug wobec Urzedu Wojewodzkiego.Jak sie doszukaja to twoje wnuki
    go splaca.