  • 11. Data: 2009-02-17 16:13:36
    Temat: Re: fra z niemiec bez euronipu?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4999da38$1@news.home.net.pl...

    > Zweryfikowac mozez na stronie www urzedu skarbowego i to wystarczy, na FV
    > powinny sie znalezsc dane poddmiotow, nr NIP jest potrzebny tylko i
    > wylacznie w razie kontroli podebilu.

    Słuchaj pryszczaty, myslisz ze nie mozna cie namierzyć w Zielonej Górze na
    twym zakichanym uniwersytecie? Sądzisz, że admin nie potrafi tego zrobić
    niedouku?

    A o handlu wewnatrzunijnym sie nie wypowiadaj. Jumanie przez zachodnia
    granice juz sie skonczylo. Wiem, ze dobrze sie nosilo szlugi bez akcyzy, ale
    te doswiadczenia nie beda ci juz potrzebne.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 12. Data: 2009-02-17 17:31:01
    Od: mt <m...@m...pl>

    SQLwysyn pisze:
> [...]
    > granice juz sie skonczylo. Wiem, ze dobrze sie nosilo szlugi bez akcyzy,
    > ale te doswiadczenia nie beda ci juz potrzebne.

    Chlopie daj ty sobie na wstrzymanie jak jestes glupi to badz choc
    przyjemny .

    Jakos nie dociera do ciebie wypowiedz osob ktore maja doswiadczenie w
    handlu zagranicznym i chcieli sie podzielic wlasnym doswiadczeniem,
    jesli jestes typowym tepoglowym polskim niedouczonym urzedolem to tobie
    juz dziekujemy.

  • 13. Data: 2009-02-18 16:30:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jakos nie dociera do ciebie wypowiedz osob ktore maja doswiadczenie w
    > handlu zagranicznym

    Jumacz to 'osoba majaca doświadczenie w handlu zagranicznym'. To tak jakby
    k...a powiedziała, że jest instytucją użyteczności publicznej.

    Spadaj ze swoją wiedzą na wschodnią granicę. Tam się może przyda. Bo tam się
    kończy Unia. O handlu unijnym się nie wypowiadaj, boś ignorant.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 14. Data: 2009-02-18 16:54:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mt wrote:

    > Jakos nie dociera do ciebie wypowiedz osob ktore maja doswiadczenie w
    > handlu zagranicznym i chcieli sie podzielic wlasnym doswiadczeniem,

    To się podziel.
    Zeskanuj, wymaż dane istotne i powieś na www ten skan
    faktury wewnątrzwspólnotowej bez euronipu odbiorcy -
    też chętnie zobaczę.

    Pośmiejemy się razem.

  • 15. Data: 2009-02-18 18:14:19
    Od: mt <m...@m...pl>

    Prosze bardzo

    http://de.wikipedia.org/wiki/Rechnung

  • 16. Data: 2009-02-18 19:59:06
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mt wrote:
    > Prosze bardzo
    >
    > http://de.wikipedia.org/wiki/Rechnung

    Ale to zwykła faktura, a gdzie ta faktura wewnątrzwspólnotowa?
    Jeśli już podajesz niemiecką stronę, to zakładam, że rozumiesz co to jest
    "Rechnung im deutschen Umsatzsteuerrecht".
    Otóż w obrocie krajowym dla osób nieprowadzących działalności
    to również i w Polsce nie trzeba podawać NIP.
    Na fakturze wewnątrzwspólnotowej UStIdNr będzie wymagany,
    bo po to został wprowadzony.
    W linku
    http://de.wikipedia.org/wiki/Umsatzsteuer-Identifika
    tionsnummer
    w trzecim bloku znajdziesz podstawę prawną.

  • 17. Data: 2009-02-19 18:19:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > http://de.wikipedia.org/wiki/Umsatzsteuer-Identifika
    tionsnummer
    > w trzecim bloku znajdziesz podstawę prawną.

    Mam nadzieje, ze w koncu udalo sie trollowi gebe zatkac. Ja mysle, ze przy
    jego intelekcie słowo 'wewnątrzwspólnotowy' jest nieprzyswalalne, bo ma za
    dużo sylab.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl