  • 1. Data: 2009-02-12 19:45:05
    Temat: jak wytłumaczyć urzędnikom prawo
    Od: "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pozdrawiam!

    Ustawa o Ruchu Drogowym z 1997r zniosła coś takiego jak wyrejestrowanie
    pojazdu. CHyba wtedy wprowadzono te złomowania etc.

    O co chodzi. Chodzi o nieszczęsną możliwość rejestracji wyrejestrowanych
    pojazdów (z obciętym rogiem dowodu).

    Pojazd wyrejestrowany z ruchu przed 1997r można zarejestrować. Jestem tego
    żywym dowodem bo 3 lata temu zareshestowałem wyrejestrowany motocykl. Bez
    jakiś komplikacji. Podanie o przywrocenie do ruchu. Badanie techniczne. OC.
    Tablica i jeździmy.

    Tyle że jak udowodnić swoją racje w innym urzędzie gdzie wszyscy twierdzą że
    Wyrejestrowane Pojazdy Są Nie do Zarejestrowania.

    U mnie w urzędzie było coś takiego O ile dobrze pamiętam. Pojazdy były przed
    1997r wyrejestrowane na tamtych przepisach. i tamte przepisy pozwalały je
    rejestrować. Zostały wyrehjestrowane na specyficznych przepisach z lat przed
    1997r.

    Googlam za czymś sensownym. Jedyne co znalazlem to cytuje:
    "Generalnie nigdzie nie było mowy, aby przepis o tym że pojazd
    wyrejestrowany do grudnia 1997 można ponownie zarejestrować został zmieniony
    na inny przepis, ale nie pierwszy raz słyszę że Pani ma na to swoją teorię.
    "

    Jak rozmawiać z Urzędnikiem?

    NaczelnyFilozof

  • 2. Data: 2009-02-12 21:28:25
    Temat: Re: jak wytłumaczyć urzędnikom prawo
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Lut, 20:45, "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Tyle że jak udowodnić swoją racje w innym urzędzie gdzie wszyscy twierdzą że
    > Wyrejestrowane Pojazdy Są Nie do Zarejestrowania.

    > Jak rozmawiać z Urzędnikiem?
    >
    > NaczelnyFilozof

    Kazac im to napisac z podaniem podstawy. w 99% okazuje sie ze jednak
    sie da.