  • 11. Data: 2006-09-20 19:49:42
    Temat: Re: fotografowanie - złośliwe niepokojenie ?
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    wiadomości news:gq68u3-eom.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kłamiesz.
    >
    > Nie ma żadnej obowiązującej podstawy prawnej.

    na wielu jednostkach wojskowych jest znaczek - przekreślony aparat foto.
    Nie chcesz chyba powiedzieć, że to znak "zakaz wnoszenia aparatów na teren
    jednostki" :-)

  • 12. Data: 2006-09-20 21:17:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AnyMouse wrote:

    > na wielu jednostkach wojskowych jest znaczek - przekreślony aparat foto.
    > Nie chcesz chyba powiedzieć, że to znak "zakaz wnoszenia aparatów na teren
    > jednostki" :-)

    Masz jakieś problemy z czytaniem? Czy może uważasz tabliczki za akty
    prawne o mocy ustawy?

    PS:

    http://www.alawa.republika.pl/brama.jpeg
    http://www.alawa.republika.pl/brama_zoom.jpeg

    I co mi zrobisz? ;->

  • 13. Data: 2006-09-20 22:13:02
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > na wielu jednostkach wojskowych jest znaczek - przekreślony aparat
    > foto. Nie chcesz chyba powiedzieć, że to znak "zakaz wnoszenia
    > aparatów na teren jednostki" :-)
    Mniej wiecej tak ;-)

    Pozdr
    ART

  • 14. Data: 2006-09-21 02:38:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Art wrote:
    > Mniej wiecej tak ;-)

    Raczej zdecydowanie też nie.

    Teren jednostki wojskowej jest terenem zamkniętym i nie każdy może nań
    wejść. Niemniej jednak jeśli już decydent z danej jednostki pozwoli
    komuś wejść, nie za bardzo ma podstawę zakazywania wnoszenia
    czegokolwiek (no, poza alkoholem i paroma innymi wyjątkami ;) )

    Rewizji też nie ma prawa wymóc - może najwyżej nie wpuścić, o ile ktoś
    dobrowolnie nie zgodzi się na rewizję.

  • 15. Data: 2006-09-22 16:54:56
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "RB" <r...@p...onet.pl> writes:

    > Tak też sobie myślałem, ale to mnie uspokoiło.
    > Dla rozrywki dodam, że policja skierowała sprawę (skargę) do wydziału
    > nieletnich. Mam 38 lat, a musiałem składać oświadczenie, że nie jestem
    > dzieckiem. Poważnie.

    Nic z tego nie rozumiem.
    Jak to musiałeś złożyć oświadcznie, że nie jesteś dzieckiem?
    Istnieją takie oświadczenia?
    Wydawało mi się, że dzieckiem (ściśle nieletnim) w Polsce jest osoba
    poniżej 18 roku życia, a nie taka, która złoży oświadcznie, że nim jest
    bądź nie jest.

    --
    jimmij

  • 16. Data: 2006-09-22 17:06:58
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Kłamiesz.
    >
    > Nie ma żadnej obowiązującej podstawy prawnej.

    Ale być może będzie. :)
    http://tvp.pl/132,20060727374881.strona

    --
    jimmij

  • 17. Data: 2006-09-22 17:42:49
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > komuś wejść, nie za bardzo ma podstawę zakazywania wnoszenia
    > czegokolwiek (no, poza alkoholem i paroma innymi wyjątkami ;) )

    Selektywny wybor co mozna a co nie? Jakas ustawa ktora zakazuje
    wnoszenia alkoholu?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 18. Data: 2006-09-22 20:11:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Selektywny wybor co mozna a co nie? Jakas ustawa ktora zakazuje
    > wnoszenia alkoholu?

    Owszem. Zgadnij, jak się nazywa.

  • 19. Data: 2006-09-22 20:12:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jimmij wrote:

    > Ale być może będzie. :)
    > http://tvp.pl/132,20060727374881.strona

    Być może wygram w totka, być może koalicja się utrzyma i być może PiS
    nie jest organizacją przestępczą.

  • 20. Data: 2006-09-23 11:41:56
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Owszem. Zgadnij, jak się nazywa.

    Zawsze podnosiles, ze to grupa prawna, wiec ja prosze o ustawe a nie
    zagadke. Od tych drugich sa inne grupy.