  • 1. Data: 2006-09-19 06:05:37
    Temat: Na jaki paragraf można się powołać chcąc odzyskać od firmy weksel
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    Witam

    Jak w temacie , znalazłam inna lepszą pracę , rozwiązanie umowy nastąpiło na
    mocy porozumienia stron, przysłali świadectwo pracy ale nie przysłali razem z
    nim weksla

    Moze ktoś wie na jaki artykuł kodeksu pracy bądź prawa cywinego czy karnego mogę
    się powołać chcąc go odzyskać ???

    Dzięki za wszelkie rady

    Pozdrawiam

    Aśka

  • 2. Data: 2006-09-20 11:48:19
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Aska napisał(a):
> [...]
    > nim weksla
    >
    > Moze ktoś wie na jaki artykuł kodeksu pracy bądź prawa cywinego czy karnego mogę

    a po co byl ten weksel??

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 3. Data: 2006-09-20 17:34:23
    Od: a...@o...pl

    > a po co byl ten weksel??

    odnośnie odpowiedzialności majątkowej za towar - firma sie tak zabezpiecza , bez
    podpisania nie można było pracować a nic w tamtym momencie nie wskazywało ze
    znajde inna pracę , lepszą i w zawodzie

    ktos wie na co sie powołać wysyłajac do nich pismo ??

    pozdr.
    Aska