  • 1. Data: 2006-09-19 05:22:49
    Temat: Bony towarowe
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Podczas pobytu na zwolnieniu lekarskim pracodawca z funduszu socjalnego
    wydal gwiazdkowe bony towarowe moim kolegom wspólpracownikom. Ja nie
    otrzymalem. Czy pracodawca moze sobie dowolnie decydowac w tym
    temacie (jak przyslowiowa sroczka: temu dala, tamtemu dala a...)?
    kawelin

  • 2. Data: 2006-09-19 07:13:14
    Temat: Re: Bony towarowe
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On 18 Sep 2006 22:22:49 -0700, tokaj1 wrote:
> [...]
    > otrzymalem. Czy pracodawca moze sobie dowolnie decydowac w tym
    > temacie (jak przyslowiowa sroczka: temu dala, tamtemu dala a...)?

    Tak.

  • 3. Data: 2006-09-19 17:54:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 18 Sep 2006 22:22:49 -0700, "tokaj1" <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Podczas pobytu na zwolnieniu lekarskim pracodawca z funduszu socjalnego
    >wydal gwiazdkowe bony towarowe moim kolegom wspólpracownikom.
    Czy dla Twojej sprawy jest tak istotne ze pracodawca przebywal na
    zwolnieniu lekarskim?

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 4. Data: 2006-10-13 09:46:20
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    podczas mojego pobytu na zwolnieniu lekarskim