  • 11. Data: 2014-06-03 21:52:16
    Temat: Re: format adresu kilku działek(?)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-06-02 13:55, szerszen pisze:

    > Co do ostatniego miałbyś wtedy nymer Ulica 2/10 ;)

    Niekoniecznie, przez chwilę mieszkałem pod adresem ulica 3/5/7. Szybko
    załatwilismy, żeby to było tylko 3 ;-)

  • 12. Data: 2014-06-05 14:05:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jun 2014, Sonn wrote:

    > spotyka, że każda klatka schodowa ma odrębny numer i jest traktowana jak
    > budynek. Dziwne to ale stosowane

    Nie jest dziwne, bo to zazwyczaj są odrębne budynki.
    Mają szczeliny dylatacyjne, nie mają wspólnych ścian, co najwyżej dach
    "wygląda na jedną całość".
    No i przy okazji wzajemnej immisji można przyoszczędzić na izolacji
    cieplnej ;)
    Ale z p. widzenia prawa są to odrębne nieruchomości :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-06-05 19:32:41
    Od: m <m...@g...com>

    > Nie jest dziwne, bo to zazwyczaj są odrębne budynki.
    > Mają szczeliny dylatacyjne, nie mają wspólnych ścian, co najwyżej dach
    > "wygląda na jedną całość".

    No tutaj na przykład wygląda na to że są wspólne ściany i nie tylko dach
    ale i całość wygląda na jedną całość: http://goo.gl/maps/CqVtG

    p. m.

  • 14. Data: 2014-06-06 13:07:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jun 2014, m wrote:

    > No tutaj na przykład wygląda na to że są wspólne ściany i nie tylko dach ale
    > i całość wygląda na jedną całość: http://goo.gl/maps/CqVtG

    Wygląda - pewnie szczeliny są zakryte jakąś płytą, a na całości izolacja
    ze styropianu :)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2014-06-12 08:09:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "vicent" <v...@p...com> napisał

    > Inny przykład: Ulica Mokra i Sucha, nowy budynek wyrosł na Suchej, z
    > niej się do niego wchodzi, a jedynie boczny rząd okien wystaje do
    > Mokrej, ale budynek ma adres Mokra 1!

    Może to pozostałość po poprzednim sposobie zagospodarowania tego
    terenu a nikt nie zawracał sobie głowy aktualizacją. Albo przy ulicy
    Suchej nie było wolnych numerów i trzeba by kombinować z dodatkowymi
    literkami przy numerze.
    A u mnie firma wybudowała obiekt położony między trzema ulicami i w
    urzędzie zapytali inwestora jaki adres sobie życzy. Wybrał ulicę
    "najmniej przyległą" do obiektu, ale najkorzystniejszą dla niego pod
    względem "marketingowym". Potem jeszcze dali mu do wyboru dwa numery,
    bo taka była w tym miejscu luka w numeracji. A więc, że jak widać jak
    się chce to można. Sensowni urzędnicy też się zdarzają.