  • 1. Data: 2003-01-23 19:01:34
    Temat: filmy od 21 lat
    Od: "Eos" <e...@w...pl>

    mam pytanko czy granica wieku 21 lat na jakikolwiek film nie jest
    pogwalceniem konstytucyjnych praw dorosłego?

    pozdrofionka

    eos

  • 2. Data: 2003-01-23 19:20:51
    Temat: Re: filmy od 21 lat
    Od: "TMTgroup" <i...@t...neo.pl>

    Użytkownik "Eos" <e...@w...pl> napisał:
    > mam pytanko czy granica wieku 21 lat na jakikolwiek film nie jest
    > pogwalceniem konstytucyjnych praw dorosłego?

    A jakie prawa doroslego mialyby w ten sposob byc lamane?

    Kuba
    --

    Fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl f...@k...pl

  • 3. Data: 2003-01-23 19:26:16
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Eos" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko czy granica wieku 21 lat na jakikolwiek film

    Gdzie sa takie ograniczenia?

    Karol

  • 4. Data: 2003-01-23 19:46:30
    Od: "Eos" <e...@w...pl>

    Użytkownik "TMTgroup" <i...@t...neo.pl> napisał w wiadomości

    > A jakie prawa doroslego mialyby w ten sposob byc lamane?
    >
    > Kuba

    no takie, ze jest sie doroslym po skonczeniu 18 a nie 21 lat!

    pozdrofionka

    eos

  • 5. Data: 2003-01-23 19:47:22
    Od: "Eos" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Eos" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gdzie sa takie ograniczenia?
    >
    > Karol

    podawali w dzienniuku, ze maja wprowadzic albo juz wprowadzili na jakis nowy
    film francuzki

    pozdrofionka

    eos

  • 6. Data: 2003-01-23 19:55:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Eos napisał:
    > Użytkownik "TMTgroup" <i...@t...neo.pl> napisał w wiadomości

    > no takie, ze jest sie doroslym po skonczeniu 18 a nie 21 lat!

    Ale właściciel kina nie mówi kto jest dorosły ale kto może obejrzeć film
    przez niego wyświetlany. I jest w prawie.
    Tak samo jak restaurator który nie wpuszcza bez krawata.
    Nie ma takiego prawa które zmusza przedsiębiorce do sprzedawania swojego
    towaru każdemu. Jego oferta publiczna mówi "powyżej 21 lat". Jego prawo.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-01-23 21:02:00
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Eos" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko czy granica wieku 21 lat na jakikolwiek film nie jest
    > pogwalceniem konstytucyjnych praw dorosłego?

    Nie. Jest za to akcją marketingową - jak widać skuteczną.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-01-23 21:36:01
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Maddy wrote:
    >Tak samo jak restaurator który nie wpuszcza bez krawata.
    >Nie ma takiego prawa które zmusza przedsiębiorce do sprzedawania swojego
    >towaru każdemu. Jego oferta publiczna mówi "powyżej 21 lat". Jego prawo.

    Chyba wypożyczalnie samochodów też wymagają ukończenia 21 lat
    (nie wiem czy wszystkie), chociaż prawo jazdy można mieć od 18.

    W niektórych krajach osoby poniżej 21 roku życia nie mogą
    np. dostać pozwolenia na broń palną czy nawet kupować alkoholu
    (to ostatnie chyba w USA). Oczywiście tam regulują to przepisy
    prawa więc nie jest to analogia do tej sytuacji z kinem, chciałam
    raczej podać przykłady innych sytuacji gdy ukończenie 18 lat nie
    wystarcza.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2003-01-23 21:42:56
    Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl>

    > no takie, ze jest sie doroslym po skonczeniu 18 a nie 21 lat!

    Popatrz popatrz a ja myślałem że niektórzy nigdy nie dorosną. ;)

  • 10. Data: 2003-01-23 21:50:00
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) chciałam
    > raczej podać przykłady innych sytuacji gdy ukończenie 18 lat nie
    > wystarcza.

    No to ja podam jeszcze jeden z naszego podwórka - wybory
    na prezydenta :-)

    Pix