  • 1. Data: 2003-01-23 19:01:57
    Temat: Osoba Zaginiona
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    Mam kilka pytań związanych z zaginieciem osoby.
    Jeżeli jest to osoba pełnoletnia to osoby zgłaszajace zaginiecie (np.
    rodzice) na wniosek tej osoby w chwili jej odnalezienia moga być
    powiadomieni jedynie o tym ze zyje lecz nie o miejscu jej przebywania. czy
    jest to prawdą????
    i drugie jak wyglada (tak z grubrubsza) procedura poszukiwań (potwierdzajaca
    iz szukana osoba zyje)??? Ktos (z poszukujacych - np policjant) musi się z
    nią spotkać???

    z góry dziękuję za udzieloną pomoc

    pozdrawiam - Magik

  • 2. Data: 2003-01-23 20:06:18
    Temat: Re: Osoba Zaginiona
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

> [...]
    (potwierdzajaca
    > iz szukana osoba zyje)??? Ktos (z poszukujacych - np policjant) musi się

    Procedura wyglada nijak. Zwykle wprowadza sie fakt ten do bazy danych i np
    gdy policjant kogos legitymuje na ulicy i laczy sie z dyzurnym aby
    potwierdzic tozsamosc to ten sprawdza komputerze i ewentualnie fakt ten
    wychodzi na jaw.

    Jesli zaginicie nie jest zwiazane z przestepstwem lub nie jest to dziecko to
    w zasazie nie robi sie nic. Tzn nie ma zadnych dzialan "czynnych"
    (operacyjnych)
    Trudno sobie wyobrazic zeby "psy" ruszaly na miasto i weszyly w poszukiwaniu
    kazdego jedengo zaginionego czlowieka, i tak maja juz na glowie inne
    wazniejsze sprawy ktorych nie sa w stanie ogarnac.

    Cezar