  • 1. Data: 2005-02-11 08:37:26
    Temat: emerytura
    Od: "italy" <i...@w...pl>

    9 lutego zmarla osoba pobierjace emeryturę, emerytura wplywala na konto
    zawsze 21 danego miesiaca, czy za luty jeszcze ZUS zaplaci np.
    proporcionalnie do 9 lutego
    jacek.

  • 2. Data: 2005-02-11 08:56:24
    Temat: Re: emerytura
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    italy wrote:

    > 9 lutego zmarla osoba pobierjace emeryturę, emerytura wplywala na
    > konto
    > zawsze 21 danego miesiaca, czy za luty jeszcze ZUS zaplaci np.
    > proporcionalnie do 9 lutego

    Emerytura jest płatna z góry: 21 stycznia była emerytura za okres
    21.01-20.02

  • 3. Data: 2005-02-12 05:53:33
    Od: "italy" <i...@w...pl>

    a wiec sie nalezy do 9 lutego ???????? i czy zus sam zaplaci czy trzeba o to
    wystapic

    jacek

  • 4. Data: 2005-02-15 07:42:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    italy wrote:

    > a wiec sie nalezy do 9 lutego ???????? i czy zus sam zaplaci czy
    > trzeba o to wystapic
    >
    > jacek

    Przecież napisałem wyraźnie: ZUS juz zapłacił w dniu 21 stycznia. Dodam
    jeszcze, że nadpłaty za okres 10-20.02 nie trzeba zwracać do ZUS-u.